Cum depășește Document Management provocările impuse de managementul contractelor?
În ziua de astăzi, organizațiile se confruntă tot mai des cu problema monitorizării efective a contractelor pe format de hârtie care implică foarte mult timp alocat verificării copiei fizice a acestora, centralizării și gestionarii documentelor.
În ziua de astăzi, organizațiile se confruntă tot mai des cu problema monitorizării efective a contractelor pe format de hârtie care implică foarte mult timp alocat verificării copiei fizice a acestora, centralizării și gestionarii documentelor, iar riscul ridicat de apariție a erorii umane și timpul de răspuns relativ mare duc la apariția unor costuri financiare ridicate. Managementul documentelor vine în întâmpinarea situațiilor curente cu o soluție de urmărire automată a contractelor ce setează alerte și notifică utilizatorii în legătură cu modificările aduse documentului, expirarea termenului de valabilitate al contractelor sau prelungirea automată.
Tehnologia avansează rapid, iar companiile au nevoie de o soluție flexibilă cu o interfață modernă și intuitivă care să fie ușor de utilizat și de implementat în toate departamentele din cadrul organizației. Soluția Document Management este un sistem de gestionare a documentelor ușor de utilizat și presupune un timp scurt de training al personalului, ce facilitează adoptarea rapidă la nivel de organizație. Odată implementată, soluția oferă acces rapid și controlat la informație în orice moment, accelerează prelucrarea contractelor și semnarea acestora și urmărește timpul alocat de fiecare departament pentru validarea conținutului.