Solutia optima de administrare a documentelor.
Administram eficient fluxuri de documente, indiferent de forma si sursa acestora prin intermediul aplicatiei de Document Management.
Aceasta este un instrument care permite gestionarea documentelor dintr-o organizatie, indiferent de tipul si formatul acestora si trimiterea lor automata catre destinatarul final, spre a fi procesate.
De ce aveti nevoie de managementul de documente?
Complexitatea gestionarii si procesarii documentelorDurata mare de timp alocat inregistrarii si cautarii documentelor
Documentele care trebuie inregistrate au formate diferite (fizic, electronic)
Intrarile provin din diverse medii (fax, mail, fizic)
Informatiile trebuie administrate cu usurinta
Cunoasterea statusului documentelor
Alocarea documentelor pe un flux de lucru predefinit
Informatiile/documentele de procesat se pot pierde
Riscul ridicat de aparitie a erorii umane
Alocare eficienta a resurselor proprii
Timpul de raspuns relativ mare
Cum functioneaza aplicatia Management de documente?
Va aratam, pas cu pas, cum sa folositi o aplicatie care va permite sa accesati documentele necesare in timp real si sa va organizati fluxurile de lucru.
Registru electronic
Inregistrati atat documentele receptionate in organizatie, cat si pe cele elaborate in cadrul departamentelor interne.
Puteti identifica documentele prin scanarea de coduri de bare unice, prin alocarea unui numar de serie sau de inregistrare si sa creati un numar nelimitat de inregistrari.
Dosare virtuale
Clasificati fisierele in functie de nevoile organizatiei!
Chiar daca fisierele sunt localizate fizic in grupe de dosare sau in departamente diferite, aveti posibilitatea de a le grupa într-un singur loc, in functie de necesitati.
Agenda zilnica personala
Aveti acces facil la documentele si la dosarele de care aveti nevoie, fara a mai fi nevoie sa le cautati in diversele locuri sau departamente in care sunt vehiculate.
Folosim un singur mediu de centralizare, simplu, usor si rapid pentru toate persoanele implicate in flux.
Setare fluxuri
Puteti aloca un document pe fluxuri sau pe departament. Aveti o modalitate de rezolvare pentru fiecare document în parte si puteti opta pentru derivarea de la fluxul existent.
Optiuni continut dosar
Administrarea continutului unui dosar se face cu usurinta, atat la nivel de vizualizare, de editare a informatiilor referitoare la dosar, traseul acestuia, fluxul alocat, cat si la nivel de metadescriptori sau drepturi de acces.
Optiuni editare si vizualizare dosar
Aveti optiuni multiple pentru procesarea continutului dosarului: vizualizare si editare, adaugare documente, finalizare, blocare, deblocare dosar, trimiterea de notificari prin SMS, email sau eVoice, gruparea mai multor dosare, vizualizare dosare expediate etc.
Extensii
Aveti la dispozitie o serie de extensii (Microsoft Outlook, Microsoft Office) pentru a optimiza folosirea aplicatiei cu fisiere electronice, e-mailuri si atasamente primite de catre utilizatorii din diferite departamente ale organizatiei!
Notificari automate
Esti informat in timp real despre starea documentelor si a dosarelor tale!
Ai posibilitatea să setezi alerte sau notificari atat intern, in cadrul companiei, cat si extern, pentru colaboratori, cu privire la starea unui document sau dosar care urmeaza sa fie procesat. Alertele pot fi setate la nivel de persoana sau departament, in functie de preferinte.
Export date catre alte sisteme
Toate documentele vehiculate prin intermediul aplicatiei se pot exporta cu usurinta catre sistemele utilizate in prezent in companie.
Facem posibila utilizarea eficienta a tuturor documentelor, indiferent de departament sau utilizator.
Rapoarte
Va facem munca mai usoara!
Aplicatia are capacitatea de a genera rapoarte privind informatia pe care o stocheaza, din diverse perspective.
Securitate Management de documente
APLICATIE
Oferita On PremisesArhitectura 3-Tier (client-server, cu separarea pe 3 nivele: prezentare, logica functionala si date)
Autentificare utilizatori cu Active Directory
Protectie impotriva incercarilor deliberate sau accidentale de acces neautorizat
Logarea tuturor operatiilor
Securitatea accesului la baza de date
Securitatea operatiilor
Acces concurential si distribuit la baza de date, pentru mai multi utilizatori
Controlul versiunilor documentelor
Semnatura electronica integrata
Marca temporala
SECURITATE LA NIVEL DE GRUP ZIPPER
ISO 9001:2008, Sistemul de Management al CalitatiiISO 14001: 2005, Sistemul de Management al Mediului
ISO OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management privind Standardul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
ISO 20000-1:2011, Sistemul de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatie
ISO 27001:2013, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
ISO 15416, Nivel 2, Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare si pozitionare)
De ce Zipper?
Un software 100% romanescO aplicatie disponibila in 7 limbi
Metodologie de implementare a proiectelor conform standardului propus de Project Management Institute si Project Management Book Of Knowledge
Garantie de 1 an de la livrarea produsului, care acopera serviciile de baza de update
Tehnologie client-server
Mentenanta software
Suport tehnic
Securitate fizica si informationala
Stabilitate financiara
Cifra de afaceri medie anuala in Romania de 20 milioane de euro
Echipa dedicata specializata (sales, account, IT)
Transparenta si trasabilitate
Integrarea de solutii complementare/conexe solutiei