Arhivare fizică
Servicii profesioniste de prelucrare arhivistică a documentelor.
Eficientizăm timpul prin asigurarea accesului rapid la documente. Optimizăm spațiul prin prelucrarea arhivistică a dosarelor.
Realizăm întregul proces de prelucrare arhivistică și de legătorie a documentelor fizice, în conformitate cu:
- Legea Arhivelor Naționale 16/1996.
- Echipa noastră de profesioniști este calificată pentru a prelucra inclusiv documente ce conțin informații clasificate.
Suntem autorizați de Oficiul Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat.
Arhivarea fizică pas cu pas
Convertim nevoia companiei dumneavoastră în comandă fermă și o procesăm cu succes.
ANALIZĂ ȘI OPTIMIZARE
Identificăm și propunem soluția optimă!
Analiza
necesității
Identificăm soluția potrivită
Adaptăm proiectul la bugetul dumneavoastră
Propunem soluția optimă
Fluxul de lucru și specificațiile finale
COMANDĂ
Detaliile sunt esențiale.
Împreună punem la punct fiecare etapă a colaborării noastre: condiții și termeni contractuali, detalii comandă, alocarea de echipă dedicată.
Preluare documente
Anexe tehnice
Anexe financiare
PROCESARE
Pregătire și constituire dosare.
Respectăm legislația în domeniu, prevederile contractuale și urmăm, pas cu pas, normele și metodologia de lucru impuse prin lege. Știm întotdeauna ce avem de făcut. Ne bazăm pe experiența îndelungată și pe o echipă de profesioniști. Lucrăm conform unor metodologii și proceduri standardizate și punem accent pe securitatea maximă.
Preluare documente
Verificare nomenclator arhivistic
Sortare conform nomenclator
Pregătire
documente
Constituire și numerotare dosare
Legare, coasere și certificare dosare
Cotare și
inventariere
Etichetare
cutii
RAPORTARE ȘI LIVRARE
Transparență și trasabilitate!
Asigurăm transparența în tot ceea ce facem, atât în etapele de analiză și comandă, cât și în procesarea efectivă a proiectului dumneavoastră. Aflați statusul proiectului în timp real, iar la final primiți înapoi documentele procesate.
Raportare operațiuni
Livrare arhivă prelucrată
Beneficiile Arhivării Fizice cu serviciul ZIPPER
- Acces rapid la documente
- Timp redus de căutare a documentelor fizice
- Costuri de depozitare mai mici
- Creare și/sau actualizare nomenclator arhivistic
- Reducerea riscului pierderii informațiilor/documentelor
- Manipulare securizată a documentelor
- Echipa suport dedicată și specializată (sales, client account, IT)
- Arhivare conform Legii nr.16/1996
- Mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
- Consultanță de specialitate
De ce aveți nevoie de Arhivare Fizică?
- Conform legii 16/1996, documentele trebuie păstrate o perioadă determinată de timp
- Arhiva trebuie organizată într-o formă standardizată
- Prelucrarea documentelor se face conform unor metodologii și norme specifice
- Accesul la documente trebuie să fie rapid și ușor
- Gestionarea mai eficientă a spațiului alocat depozitării arhivei
- Documentele trebuie depozitate în condițiile stabilite prin lege
- Alocarea mai eficientă a resurselor proprii