Arhivarea fizică pas cu pas

Convertim nevoia companiei dumneavoastră în comandă fermă și o procesăm cu succes.

ANALIZĂ ȘI OPTIMIZARE

Identificăm și propunem soluția optimă!

icon
Analiza
necesității
Organizarea arhivei într-o formă standardizată.
icon
Identificăm soluția potrivită
Verificăm tipurile de documente, formatele, gradul de degradare și termenele de păstrare.
icon
Adaptăm proiectul la bugetul dumneavoastră
Ne gândim la confortul dumneavoastră financiar și vă pregătim cea mai bună ofertă.
icon
Propunem soluția optimă
Pe baza concluziilor unei analize riguroase, propunem cea mai eficientă soluție raportată la necesități, calitate și buget.
icon
Fluxul de lucru și specificațiile finale
Centralizăm și transpunem cerințele dumneavoastră în etape de lucru și alocăm resursele necesare pentru implementarea proiectului.

COMANDĂ

Detaliile sunt esențiale.

Împreună punem la punct fiecare etapă a colaborării noastre: condiții și termeni contractuali, detalii comandă, alocarea de echipă dedicată.

icon
Preluare documente
Documentele ce urmează să fie arhivate sunt preluate de echipa de proiect. Procesarea lor se va face fie la sediul Zipper, fie la sediul clientului, în funcție de disponibilitate.
icon
Anexe tehnice
Descriem detaliat, din punct de vedere tehnic fiecare serviciu și consemnăm orice modificare a specificațiilor.
icon
Anexe financiare
Orice actualizare de preț este menționată în anexa la contract.

PROCESARE

Pregătire și constituire dosare.

Respectăm legislația în domeniu, prevederile contractuale și urmăm, pas cu pas, normele și metodologia de lucru impuse prin lege. Știm întotdeauna ce avem de făcut. Ne bazăm pe experiența îndelungată și pe o echipă de profesioniști. Lucrăm conform unor metodologii și proceduri standardizate și punem accent pe securitatea maximă.

icon
Preluare documente
Asigurăm transportul documentelor la sediul nostru în vederea procesării.
icon
Verificare nomenclator arhivistic
Ne asigurăm că există un nomenclator în vigoare și că documentele de prelucrat aparțin categoriilor menționate în acesta.
icon
Sortare conform nomenclator
Grupăm documentele după criterii speciale, specifice activității și cronologic.
icon
Pregătire
documente
Verificăm documentele, eliminăm toate elementele metalice, filele nescrise și pe cele duble.
icon
Constituire și numerotare dosare
Grupăm documentele în dosare pe teme și termene de păstrare și numerotăm fiecare filă.
icon
Legare, coasere și certificare dosare
Punem documentele între coperți de carton, le coasem și certificăm numărul de file numerotate / conținute.
icon
Cotare și
inventariere
Înregistrăm dosarele cu același termen de păstrare și le alocăm un număr de ordine în inventar.
icon
Etichetare
cutii
Creăm și lipim etichete indicând conținutul cutiei (informații din inventar și nomenclator) și termenul de păstrare.

RAPORTARE ȘI LIVRARE

Transparență și trasabilitate!

Asigurăm transparența în tot ceea ce facem, atât în etapele de analiză și comandă, cât și în procesarea efectivă a proiectului dumneavoastră. Aflați statusul proiectului în timp real, iar la final primiți înapoi documentele procesate.

icon
Raportare operațiuni
Detaliem volumul de documente procesate și operațiunile executate.
icon
Livrare arhivă prelucrată
Restituim clientului documentele procesate.
arhivare

Beneficiile Arhivării Fizice cu serviciul ZIPPER

  • Acces rapid la documente
  • Timp redus de căutare a documentelor fizice
  • Costuri de depozitare mai mici
  • Creare și/sau actualizare nomenclator arhivistic
  • Reducerea riscului pierderii informațiilor/documentelor
  • Manipulare securizată a documentelor
  • Echipa suport dedicată și specializată (sales, client account, IT)
  • Arhivare conform Legii nr.16/1996
  • Mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
  • Consultanță de specialitate

De ce aveți nevoie de Arhivare Fizică?

  • Conform legii 16/1996, documentele trebuie păstrate o perioadă determinată de timp
  • Arhiva trebuie organizată într-o formă standardizată
  • Prelucrarea documentelor se face conform unor metodologii și norme specifice
  • Accesul la documente trebuie să fie rapid și ușor
  • Gestionarea mai eficientă a spațiului alocat depozitării arhivei
  • Documentele trebuie depozitate în condițiile stabilite prin lege
  • Alocarea mai eficientă a resurselor proprii

Descarcă broșura
Arhivare fizică

Discută cu un consultant ZIPPER