Ce este Fitekin?
Este soluția online pentru managementul facturilor de aprovizionare care include și fluxuri de aprobare.
Verificarea facturilor, procesarea, aprobarea, arhivarea și trimiterea lor către sistemul de contabilitate al firmei poate fi parțial sau total automatizată. Facturile odată aprobate în Fitekin pot fi transferate către sistemul financiar contabil al utilizatorului (ERP) împreună cu toate detaliile lor și datele despre înregistrarea și distribuirea costurilor aferente.
Soluția Fitekin
Cu Fitekin transformăm procesul de facturare dintr-unul complicat, învechit și costisitor, într-unul modern, prietenos și convenabil pentru toți partenerii de afaceri.
Cui îi este adresat
acest produs?
Companiilor sau instituțiilor publice care:
- Au mai multe persoane implicate în procesul de aprobare al facturilor de achiziție.
- Procesează mai mult de 150 de facturi pe lună
Peste 1.150 de companii utilizează Fitekin pentru automatizarea proceselor de lucru.
O parte dintre partenerii care au optat pentru soluțiile Zipper
Funcționalități Fitekin
Beneficii
Câștigă timp!
Câștigă timp prin automatizarea procesării facturilor. Poți seta automatizările de procesare în funcție de anumite elemente declanșatoare.
100% mobilitate!
Mobilitate în procesarea facturilor. Poți utiliza orice tip de dispozitiv cu acces la internet (smartphone, tabletă, PC) cât și aplicația mobilă disponibilă în APP Store sau Google Play pentru sistemele de operare IOS și Android.
Productivitate!
Creștere productivitatea în procesarea facturilor prin automatizările de alocare a costurilor (alocarea automată pe centre de cost, linii de buget, cont contabil, etc.) și exportul către ERP crește exponențial volumul de documente prelucrate per unitate de timp.
Accesibilitate!
Accesibilitate la facturile de intrare procesate. Ele se stochează într-o arhivă ușor de operat.
Câștigi încredere în fața partenerilor tăi, procesând în timp util facturile, asigurând un comportament bun de plată și întărirea relațiilor de afaceri.
Proces de lucru
E atât de simplu!
Conformitate
Transparență
Control
Comunicare
Reducere de costuri
*Posibilitate de integrare cu serviciul RO e-Factura
Fitekin diminuează semnificativ timpul de procesare
30min
min