Cum eficientizam fluxul facturilor primite de la furnizori prin implementarea solutiei Invoice Automation?

Un studiu al IDC demonstreaza faptul ca angajatii petrec intre 20 si 40% din timpul de lucru pentru a cauta diverse acte si documente. Solutia Invoice Automation vine in ajutorul companiilor si gestioneaza facturile indiferent de format si de mediul din care provin si ofera control total si managementul fluxului de documente, eliminand povara procesarii facturilor care ridica probleme precum: introducerea manuala a datelor din facturi, ilizibilitatea scrisului, corectarea erorilor de calcul, punerea facturilor pe fluxul de aprobare, posibilitatea aparitiei erorilor de introducere de date, cautarea facturilor care lipsesc, previzionari inexacte.

Putem face un estimat al costurilor companiei daca luam in calcul timpul pierdut, platile intarziate si erorile neidentificate sau greu de identificat care influenteaza procesul contabil. Solutia rapida si performanta care raspunde nevoilor companiilor din ziua de astazi este Invoice Automation.

Socializam si pe: