Cum eficientizăm fluxul facturilor primite de la furnizori prin implementarea soluției Invoice Automation?

Un studiu al IDC demonstrează faptul că angajații petrec între 20 și 40% din timpul de lucru pentru a căuta diverse acte și documente.
Soluția Invoice Automation vine în ajutorul companiilor și gestionează facturile indiferent de format și de mediul din care provin și oferă control total și managementul fluxului de documente, eliminând povara procesării facturilor care ridică probleme precum: introducerea manuală a datelor din facturi, ilizibilitatea scrisului, corectarea erorilor de calcul, punerea facturilor pe fluxul de aprobare, posibilitatea apariției erorilor de introducere de date, căutarea facturilor care lipsesc, previzionări inexacte.
Putem face un estimat al costurilor companiei dacă luăm în calcul timpul pierdut, plățile întârziate și erorile neidentificate sau greu de identificat care influențează procesul contabil. Soluția rapidă și performantă care răspunde nevoilor companiilor din ziua de astăzi este Invoice Automation.