Cum depaseste Document Management provocarile impuse de managementul contractelor?

In ziua de astazi, organizatiile se confrunta tot mai des cu problema monitorizarii efective a contractelor pe format de hartie care implica foarte mult timp alocat verificarii copiei fizice a acestora, centralizarii si gestionarii documentelor, iar riscul ridicat de aparitie a erorii umane si timpul de raspuns relativ mare duc la aparitia unor costuri financiare ridicate. Managementul documentelor vine in intampinarea situatiilor curente cu o solutie de urmarire automata a contractelor ce seteaza alerte si notifica utilizatorii in legatura cu modificarile aduse documentului, expirarea termenului de valabilitate al contractelor sau prelungirea automata.

Tehnologia avanseaza rapid, iar companiile au nevoie de o solutie flexibila cu o interfata moderna si intuitiva care sa fie usor de utilizat si de implementat in toate departamentele din cadrul organizatiei. Solutia Document Management este un sistem de gestionare a documentelor usor de utilizat si presupune un timp scurt de training al personalului, ce faciliteaza adoptarea rapida la nivel de organizatie. Odata implementata, solutia ofera acces rapid si controlat la informatie in orice moment, accelereaza prelucrarea contractelor si semnarea acestora si urmareste timpul alocat de fiecare departament pentru validarea continutului.

Socializam si pe: