Solutia inteligenta de conversie a facturilor, atat pentru furnizori, cat si pentru beneficiari.

Convertim facturile electronice din si in orice format, fluidizand intregul proces, atat pentru furnizor, cat si pentru beneficiar. Facilitam primirea si trimiterea de facturi prin intermediul unei platforme de conversie, atat pentru furnizorii, cat si pentru beneficiarii dintr-o relatie comerciala.

Dumneavoastra, in dubla calitate, de furnizor si beneficiar, precum si partenerii dumneavoastra nu veti mai avea constrangeri referitoare la forma facturilor, intrucat acestea vor fi convertite automat in orice format necesar, agreat de catre aplicatiile interne. Simultan cu procesul de conversie sunt verificate si campurile importante ale facturilor, valoarea TVA si sunt adaugate unele elemente precum marca temporala sau semnatura electronica.


100%

Calitate


100%

Incredere


100%

Experienta


100%

Securitate


100%

Flexibilitate


De ce aveti nevoie de eInvoicing?

Trimiterea/primirea eficienta a facturilor
Timpul dintre emiterea si receptionarea facturilor este relativ mare
Prelucrarea facturilor consuma importante resurse umane
Riscul ridicat de aparitie a erorii umane
Facturile trimise/receptionate se pot pierde
Pot fi receptionate facturi incomplete sau gresite
Timpul si costurile cu arhivarea facturilor primite sunt considerabile
Inscrierea in tendintele pietei (facturare electronica)
Planificarea sşi previzionarea cat mai exacta a fluxurilor interne (flux de numerar, somatii, notificari, incasari)
Ciclul de facturare trebuie scurtat
Imprimarea si trimiterea facturilor au costurile ridicate
Alocare eficienta a resurselor proprii
 

Beneficiile eInvoicing

Se pot receptiona facturi de orice format
Fara prelucrare manuala a facturilor
Verificare automata a valorii TVA, indiferent de tara de provenienta a emitentului
Eroarea umana este eliminata
Acuratetea datelor
Creste eficienta personalului
Factura este receptionata/trimisa in maxim 30 de secunde de la emitere
Se reduc semnificativ costurile de depozitare si de administrare a facturilor
Prelucrare securizata
Trimitere de alerte cand factura este gresita sau incompleta
Facturile gresite sau incomplete sunt returnate automat spre refacere
Siguranta si confort in utilizarea informatiilor
Fara dezvoltare software
Instalare rapida pentru toate partile implicate
Se aplica doar taxa de tranzactie
Economii semnificative atat pentru furnizor, cat si pentru beneficiar
Compatibilitate cu majoritatea sistemelor ERP, CRM, ECM etc
Mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
Consultanta de specialitate

Solicitati acum o oferta de pret pentru eInvoicing!

Utilizati formularul alaturat pentru a obtine o oferta de pret pentru eInvoicing.

 

Cum functioneaza eInvoicing?

Va explicam cum functioneaza o platforma de conversie a facturilor care faciliteaza primirea si trimirea rapida a acestor documente.
 

Securitate eInvoicing

APLICATIE
Inregistrarea tuturor actiunilor pentru fiecare document transmis pentru auditare
Monitorizarea continua a aplicatiei si a retelei
Transfer de date prin canale securizate
Politica stricta de acces, bazata pe user si parola
Politici de pastrare a datelor si back-up
Separarea logica a datelor
Semnarea electronica si marcarea temporala, dovada a integritatii, autenticitatii si nerepudierii documentului
SECURITATE LA NIVEL DE GRUP ZIPPER
ISO 9001:2008, Sistemul de Management al Calitatii
ISO 14001: 2005, Sistemul de Management al Mediului
ISO OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management privind Standardul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
ISO 20000-1:2011, Sistemul de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatie
ISO 27001:2013, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
ISO 15416, Nivel 2, Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare si pozitionare)

Solicitati DEMO pentru eInvoicing!

Inscrieti-va acum pentru a beneficia de un demo gratuit al solutiei eInvoicing.

De ce Zipper?

Partener in Romania al celui mai mare furnizor de servicii de e-invoice din Europa
Singurul furnizor international de servicii de e-invoice care ofera implementare si suport in toate limbile Uniunii Europene
40000 de companii din Europa sunt utilizatori ai solutiei
15000 de furnizori europeni de piese auto
De 15 ani alaturi de marile lanturi de distributie
Conformitate cu legislatia fiscala europeana
Cooperare cu autoritatile fiscale din tarile Uniunii Europene
Cooperare cu grupuri de lucru ale Uniunii Europene privind facturarea electronica
Securitate fizica si informationala
Stabilitate financiara
Cifra de afaceri medie anuala in Romania de 20 milioane de euro
Echipa dedicata specializata (sales, account, IT)
Transparenta si trasabilitate
Integrarea de solutii complementare/conexe solutiei
 
Socializam si pe: