Solutia inteligenta de conversie a facturilor, atat pentru furnizori, cat si pentru beneficiari.
Convertim facturile electronice din si in orice format, fluidizand intregul proces, atat pentru furnizor, cat si pentru beneficiar. Facilitam primirea si trimiterea de facturi prin intermediul unei platforme de conversie, atat pentru furnizorii, cat si pentru beneficiarii dintr-o relatie comerciala.
Dumneavoastra, in dubla calitate, de furnizor si beneficiar, precum si partenerii dumneavoastra nu veti mai avea constrangeri referitoare la forma facturilor, intrucat acestea vor fi convertite automat in orice format necesar, agreat de catre aplicatiile interne. Simultan cu procesul de conversie sunt verificate si campurile importante ale facturilor, valoarea TVA si sunt adaugate unele elemente precum marca temporala sau semnatura electronica.
Calitate
Incredere
Experienta
Securitate
Flexibilitate
De ce aveti nevoie de eInvoicing?
Trimiterea/primirea eficienta a facturilorTimpul dintre emiterea si receptionarea facturilor este relativ mare
Prelucrarea facturilor consuma importante resurse umane
Riscul ridicat de aparitie a erorii umane
Facturile trimise/receptionate se pot pierde
Pot fi receptionate facturi incomplete sau gresite
Timpul si costurile cu arhivarea facturilor primite sunt considerabile
Inscrierea in tendintele pietei (facturare electronica)
Planificarea sşi previzionarea cat mai exacta a fluxurilor interne (flux de numerar, somatii, notificari, incasari)
Ciclul de facturare trebuie scurtat
Imprimarea si trimiterea facturilor au costurile ridicate
Alocare eficienta a resurselor proprii

Cum functioneaza eInvoicing?
Va explicam cum functioneaza o platforma de conversie a facturilor care faciliteaza primirea si trimirea rapida a acestor documente.
Rol de primire
Comunicarea dintre dumneavoastra si emitent
Primiti facturile de la furnizor in timp real, intr-un singur format, agreat de catre dumneavoastra, compatibil cu sistemele utilizate in companie, prin intermediul unei singure aplicatii (desktop, web, email sau direct in ERP-ul tau).
Conversia facturilor sau a documentelor
Sistemul verifica automat datele din factura de interes major pentru tine, precum datele de înregistrare ale beneficiarului, TVA, suma totală etc.
Pentru toate datele incorecte, identificate la validare se trimit alerte de atentionare referitoare la informatia gresita.
Suport
Beneficiati de suport pentru intregul flux de primire a documentelor in fiecare etapa a colaborarii noastre.
Centrul nostru de suport va sta la dispozitie 24h / 7 zile pe saptamana pentru a va indruma şi pentru a solutiona orice problema.
Rol de emitere
Comunicarea dintre dumneavoastra si beneficiar
Trimiteti facturile si documentele aferente catre beneficiar in timp real, într-un singur format, prin intermediul unei singure aplicatii (desktop, portalul web, email sau direct în ERP).
Conversia facturilor sau a documentelor
Sistemul verifică automat datele de interes major din factura, precum datele de inregistrare ale beneficiarului, TVA, suma totala etc
Pentru toate datele incorecte, identificate la validare, se trimit alerte de atentionare referitoare la informatia gresita.
Suport
Beneficiati de suport pentru intregul flux de emitere a documentelor in fiecare etapa a colaborarii noastre.
Centrul nostru de suport va sta la dispozitie 24h / 7 zile pe saptamana pentru a va indruma si pentru a solutiona orice problema.
Securitate eInvoicing
APLICATIE
Inregistrarea tuturor actiunilor pentru fiecare document transmis pentru auditareMonitorizarea continua a aplicatiei si a retelei
Transfer de date prin canale securizate
Politica stricta de acces, bazata pe user si parola
Politici de pastrare a datelor si back-up
Separarea logica a datelor
Semnarea electronica si marcarea temporala, dovada a integritatii, autenticitatii si nerepudierii documentului
SECURITATE LA NIVEL DE GRUP ZIPPER
ISO 9001:2008, Sistemul de Management al CalitatiiISO 14001: 2005, Sistemul de Management al Mediului
ISO OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management privind Standardul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
ISO 20000-1:2011, Sistemul de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatie
ISO 27001:2013, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
ISO 15416, Nivel 2, Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare si pozitionare)
De ce Zipper?
Partener in Romania al celui mai mare furnizor de servicii de e-invoice din EuropaSingurul furnizor international de servicii de e-invoice care ofera implementare si suport in toate limbile Uniunii Europene
40000 de companii din Europa sunt utilizatori ai solutiei
15000 de furnizori europeni de piese auto
De 15 ani alaturi de marile lanturi de distributie
Conformitate cu legislatia fiscala europeana
Cooperare cu autoritatile fiscale din tarile Uniunii Europene
Cooperare cu grupuri de lucru ale Uniunii Europene privind facturarea electronica
Securitate fizica si informationala
Stabilitate financiara
Cifra de afaceri medie anuala in Romania de 20 milioane de euro
Echipa dedicata specializata (sales, account, IT)
Transparenta si trasabilitate
Integrarea de solutii complementare/conexe solutiei