O solutie la cheie pentru stocarea, organizarea, vizualizarea, securizarea si arhivarea electronica a documentelor conform legilor din Romania, conceputa pe cele 3 principii de integritate, confidentialitate si disponibilitate.
Aplicatia de arhivare electronica a documentelor conform legilor din Romania permite pastrarea în format digital a documentelor generate exclusiv in format electronic sau transferate din format fizic in format electronic.
Conform legislatiei aplicabile, documentele pastrate in arhiva electronica sunt semnate in prealabil de catre proprietarul documentelor prin utilizarea unui certificat calificat de semnatura electronica emis de catre o autoritate de certificare.
Solutia dispune de mecanisme corespunzatoare care garanteaza integritatea documentelor arhivate. Integritatea este definita ca lipsa schimbarilor neintentionate aplicate continutului arhivei si este garantata de asocierea corespunzatoare a metadatelor descriptive cu documentul, verificarea numarului de copii si sincronizarea copiilor, verificarea completitudinii acordurilor de arhivare, validarea urmelor de audit pentru toate accesarile.
Solutia de arhivare electronica conform legii asigura confidenţialitatea si caracterul privat al informaţiilor stocate. Toate informaţiile stocate vor fi obtinute, păstrate şi procesate în concordanţă cu legile în vigoare, în mod special cu Regulamentul european privind protectia datelor cu caracter personal.(Regulamentul GDPR 679/2016)
Control
Durabilitate
Scalabilitate
Securitate
Compatibilitate
Serviciul de arhivare electronica a documentelor conform legilor din Romania se adreseaza atat institutiilor de stat cat si companiilor din mediul privat care interactioneaza cu documente / prelucreaza documente cu caracter reglementat de legile in vigoare:
Cui se adreseaza?
Institutiilor publice, Financiar - Bancare, Telecom, Societatilor de asigurari, Auto, Utilitati, Retail, Sanatate & Farmacie, etc.
Care sunt documentele vizate?
Declaratiile ANAF, fluturasii de salarii, politele de asigurari, contracte, etc.
Cum functioneaza?
Va oferim o solutie la cheie pentru organizarea, vizualizarea, securizarea si arhivarea documentelor conform legii.

Cine / Ce reglementeaza arhivarea electronica a documentelor coform legilor in Romania
privind arhivarea documentelor în formă electronică
privind marca temporală
privind semnătura electronică
privind normele tehnice și metodologice pentru aplicarea Legii nr. 451/2004 privind marca temporală
privind normele tehnice și metodologice pentru aplicarea Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică
privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date
pentru completarea Ordinului ministrului comunicaţiilor şi societăţii informaţionale nr. 489/2009 privind normele metodologice de autorizare a centrelor de date
De ce sa alegeti serviciile Zipper de arhivare electronica a documentelor conform legi?
Pentru ca noi garantam calitatea serviciilor şi a soluţiilor noastre prin acţiuni concrete şi ferme.
Satisfacţia clienţilor noştri constituie principiul fundamental al filozofiei noastre în afaceri.