Zipper @ IMWorld 2017: Automatizarea proceselor zilnice înseamnă evoluția oricărei
Anul acesta am avut plăcerea să ne alăturăm, în calitate de partener, celui mai amplu eveniment business dedicat soluțiilor de IT & Digital, IMWorld 2017.
Am considerat important să facem cunoscut companiilor opțiunile pe care le au la dispoziție în ceea ce privește automatizarea și eficientizarea fluxurilor de date și documente.
Am prezentat soluții care au ca scop diminuarea nevoii de manipulare manuală a documentelor și eficientizarea costurilor organizației prin reducerea timpului de procesare al documentelor cu peste 50%, prin creșterea eficienței personalului cu până la 30% și prin creșterea și asigurarea acurateței datelor extrase din documente.
În concret, au fost prezentate demo-uri pentru: Automatizarea facturilor, Automatizarea documentelor colaterale, Automatizare contractelor, Automatizarea transmiterii polițelor de asigurări, Managementul documentelor, Registratura electronică și Digitalizarea arhivei.
Despre participarea la IMWorld, directorul de vânzări al Zipper România, Florin BOBOC afirmă că:
“Zipper aduce lumină în tot ce înseamnă digitizare și automatizare pentru că suntem în locul în care putem să oferim partenerilor noștri o parte din poveștile noastre de succes, despre cum am optimizat și am dus digitalul la culmile care se doresc a fi, adică de a genera trasabilitate, economie și de a livra un nivel de acuratețe al bazelor de date de peste 99% după validare, ceea ce până acum se putea face cu investiții majore materiale, umane și de timp.”
În cadrul IMWorld am expus stația de lucru EnterpriseScan by OPEX, arătând prin demonstrațiile live cum se pot îmbina scanarea inovatoare de tip “drop feed” cu performanța unui scaner de producție, de mare viteză. Vizitatorii standului nostru, reprezentanți ai companiilor din diferite domenii de activitate precum sănătate, asigurări, audit și consultanță, financiar-bancar, auto, utilități și guvernamental, au fost martorii transformării digitale a unui număr impresionant și variat de documente, cum ar fi: facturi, dosare de credit, polițe de asigurări, contracte, etc, într-un timp record. Tehnologia de ultimă generație fac posibile automatizarea fluxurilor de lucru și creșterea acurateței informațiilor.
“Schimbarea rapidă și continuă a mediului de business aduce cu sine nevoi noi pentru toate companiile, nevoi generate de provocări comune precum: Managementul riscului, Data quality control, Mobile world, Smart communication, Securitate și, nu în ultimul rând, managementul costurilor. Împreună cu partenerii noștri căutăm permanent răspunsuri. Aceasta este prioritatea noastră. Ceea ce am propus la IMWorld a vizat automatizarea fluxurilor, soluții personalizate pentru document management și utilizarea mai eficientă a resurselor umane”
, spune Doru VIJIIANU, directorul general al Zipper România.
Ne-am bucurat de un interes crescut pentru demonstrațiile live și am apreciat disponibilitatea oamenilor de afaceri de a discuta cu consultanții noștri și de a afla cum soluțiile prezentate pot veni în întâmpinarea provocărilor actuale ale organizațiilor pe care le reprezintă. Acestea au reconfirmat dorința companiilor, indiferent de dimensiunea lor, de a se îndrepta spre automatizare, motiv pentru care ne-am propus să continuăm discuțiile cu reprezentații acestora și după eveniment, pentru a le afla nevoile de business din zona gestionarii documentelor.
Dorim să îi asigurăm pe toți invitații Zipper și reprezentanții companiilor care au ajuns la IMWorld că atenția noastră va continua să fie îndreptată spre integrarea și implementarea soluțiilor software de automatizare în scopul eficientizării proceselor, creșterii productivității personalului și obținerii unei vederi globale asupra tuturor departamentelor și liniilor de business.
Am pregătit o selecție de fotografii din cadrul evenimentului pe care le puteți accesa în link-ul de mai jos: