Știm că pregătirea pentru GDPR este o prioritate pentru clienții noștri. Este o prioritate și pentru noi!
Automation Experience, ajuns la a doua ediție din acest an, a avut loc Joi, 17 Mai, la Palas Congress Hall în Iași.
Evenimentul organizat de PerforMaker a adus în prim plan tendințele actuale și noutățile din sfera soluțiilor de prelucrare a datelor și documentelor, în contextul unuia dintre cele mai actuale subiecte și anume regulamentul GDPR (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal.
Zipper a participat în calitate de partener principal la evenimentul Automation Experience alături de reprezentanți ai unor companii importante din mediul public și privat, printre care s-au numărat Bogdan Stefanescu, Data Protection Director la Dell EMC, Vicu Buzac, Managing Associate – Data Protection la RTPR Allen & Overy, Monica Suchar, Președintele Patronatului IMM Iași, în cadrul CNIPMMR, Andrei Avadanei, CEO Bit Sentinel și mulți alții.
Cu această ocazie, dl. Doru Vijiianu, director general al Zipper România, a prezentat avantajele pe care le au companiile care aleg serviciile și soluțiile de automatizare fluxuri de documente, precum și conceptul nou lansat – GDPR 360, o abordare completă, o transpunere a legislației în soluții de automatizare și management al datelor și documentelor.
„Conceptul GDPR 360 a venit pe fondul propriei noastre nevoi și din dorința de a aduce claritate partenerilor noștri, prin oferirea de informații referitoare la impactul acestui regulament. Considerăm că la această dată aducem clienților noștri una dintre cele mai complete și corecte abordări asupra modului în care se gestionează analiza și derularea continuă a prevederilor regulamentului GDPR și conformitatea cu acesta.” spunea Doru Vijianu, Director General al Zipper România.
Dintre subiectele dezbătute în cadrul evenimentului menționăm:
Cum ne pregătim pentru GDPR
Cu ce ne confruntăm azi din punct de vedere juridic GDPR
Cerințele GDPR și modul de implementare la nivelul IMM-urilor
Prin implementarea noului Regulament GDPR, se dorește ca, din punct de vedere legislativ, lucrurile să devină mai clare, concrete și mai ușor de urmărit, atât din punctul de vedere al individului, cât și al companiilor care prelucrează date cu caracter personal ale acestuia. Legislația privind confidențialitatea datelor începe astfel să țină pasul cu viteza progresului tehnologic.
Aplicarea GDPR este mai mult decât aplicarea unei legi, este o transformare culturală a organizațiilor prin modul în care fiecare va trata confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor cu caracter personal.
„Primul lucru pe care ar trebui să-l facă orice companie este să definească nivelul de confidențialitate de care are nevoie și, deci, nivelul de protecție al datelor pe care le deține”, a punctat în cadrul evenimentului Cristina Ghica, Data Protection Director al Zipper.
Securitatea datelor trebuie menținută pe tot parcursul prelucrării acestora, de la preluarea lor de la clienți și mai ales la păstrarea integrității și disponibilității acestora, iar o platformă virtuală de stocare, cum este Elastic Cloud Storage (ECS) despre care a vorbit Bogdan Stefanescu în cadrul evenimentului, care protejează conținutul împotriva ștergerii sau suprascrierii pentru toată perioada de păstrare a datelor pare să fie soluția corectă.
Numărul de utilizatori de servicii Cloud crește de la an la an, acesta devenind un spațiu în care lumea interacționează, schimbă informații, un spațiu în care datele sunt păstrate permanent.
Putem avea totuși încredere în Cloud? Ce garanții ne oferă? Cum putem fi siguri că datele noastre, fie că vorbim de informațiile deținute de bănci, de angajatori sau de furnizorii de servicii sunt în siguranță? Iată câteva întrebări la care s-au găsit răspunsuri în cadrul evenimentului, prin prezentarea susținută de Bogdan Ștefănescu a soluției Elastic Cloud Storage (ECS) de la Dell, soluție care răspunde necesitaților de protejare a datelor din punct de vedere GDPR.
În cadrul aceluiași eveniment, Florin Dumitru, Product Manager la Zipper, a prezentat beneficiile automatizării documentelor, robotics sau contextual search, modul în care acestea sunt influențate de dezvoltarea tehnologică și impactul asupra mediului de business și al societății în general, printre care:
Reducerea cu peste 50% a timpului de procesare al documentelor
Reducerea cu până la 90% a procesării manuale a datelor din documente
Instrumente de lucru pentru analiză și implementarea GDPR
A fost un prilej bun de a transmite un mesaj deschis persoanele de decizie, atât din mediul public, cât și privat, referitor la beneficiile implementării soluțiilor de automatizare date și documente potrivite pentru afacerile lor și la faptul că sunt responsabili de aceste schimbări înainte de a fi nevoiți să le facă.
Dorim să mulțumim celor peste 100 de participanți, clienți existenți și potențiali, oameni de afaceri, persoane de decizie, influențe în mediul de business din industrii precum bancar, asigurări, telecomunicații, utilități și administrație publică, care au arătat un real interes subiectelor prezentate și care au încredere să apeleze la soluțiile și serviciile oferite de Zipper.
Vom continua să împărtășim din experiență noastră, din expertiza în prelucrarea a peste 1 miliard de metadate anual, să creștem calitatea serviciilor prin procedurile interne și certificările ISO și să asigurăm securitatea datelor prin cele 2 data center din București și Iași.