Tratarea erorilor identificate în facturi
Prin sistemul de facturare și transmitere electronică a facturilor, procesul de corelare al informațiilor este complet automatizat.
Prin sistemul de facturare și transmitere electronică a facturilor, procesul de corelare al informațiilor financiare din facturile emise cu cele din comenzile de achiziție, respectiv cu informațiile din notele de recepție și avizele de expediție ale mărfurilor, este complet automatizat. Aplicația eInvoicing permite verificarea automată a cantităților înscrise în facturi și le compară cu cele din notele de recepție.
În funcție de politica internă, în procesul de verificare și validare facturi se poate accepta o marjă de eroare de o valoare prestabilită sau de un anumit procent din valoarea totală a facturii. Această toleranță acoperă cazurile în care prețurile din facturi diferă de cele din sistemul contabil din cauza numărului de zecimale: 2, 3 sau 4 zecimale.
Soluția eInvoicing facilitează toate etapele procesului prin tehnologia pe care o oferă în a capta, a valida, a calcula și a trimite factura corectă direct la plată, fără a fi nevoie de intervenția resurselor umane sau aprobare, dacă se încadrează în toleranța acceptată. În cazul în care diferențele depistate automat nu se încadrează în valoarea corespunzătoare, factura este direcționată automat către furnizorul care a emis-o pentru acțiuni de corecție ce se impun.
Detalii eInvoicing – aici >>