Automatizare facturi

Automatizarea facturilor înseamnă soluția inteligentă de procesare a volumelor mari de facturi dintr-o companie, indiferent de forma în care acestea au fost recepționate (pe hârtie, trimise pe email sau fax, etc).
Soluția de invoice automation facilitează înregistrarea, scanarea și preluarea datelor din facturi, interpretarea și validarea acestora cu informațiile deja existente în sistemele informatice ale companiei. Față de un proces tipic, manual, de procesare facturi, automatizarea acestor procese aduce companiilor economii substanțiale de timp de procesare și de costuri cu personalul specializat, beneficiind în același timp și de o acuratețe mai mare a informațiilor extrase.
Soluția de automatizarea facturilor sau a oricăror documente de tip financiar (chitanțe, notificări de plată, confirmări de plată, etc) elimină procesarea manuală a acestora, automatizează și simplifică fluxul de facturi, eficientizează fluxurile de lucru interne, ajută la evaluarea corectă a fluxului de încasări și plăți și la creșterea productivității personalului.
Detalii Invoice automation >>