Primaria mea, portalul primariilor digitale

Impreuna pentru o Romanie digitala.
Impreuna prevenim raspandirea pandemiei prin initiativa, empatie si modul de a actiona.

In contextul actual generat de Covid19, in vederea asigurarii continuitatii functiilor statului cu respectarea regulilor de distantare sociala si de creare a conditiilor tehnice necesare pentru lucrul la distanta si stimulati de valorile care ne definesc si de spiritul de solidaritate, Zipper Romania acorda sprijin in procesul de digitalizare a Primariilor si ofera portalul de depunere a solicitarilor online adresate institutiilor publice, Primariamea.ro, in mod GRATUIT, pe intregul an 2020.

Digitalizarea a devenit mai mult decat o tendinta, este o necesitate permanenta ce vizeaza procesele de lucru, oamenii si tehnologia. Guvernul Romaniei a constientizat aceasta nevoie si a creat cadrul legal prin emiterea Ordonantei nr. 38/2020 ce vizeaza circularea documentelor electronice. Astfel, in articolul 6 se impune utilizarea de portaluri proprii sau astfel de instrumente puse la dispozitie de catre terti in vederea primirii documentelor electronice, dar si comunicarii inscrisurilor emise de catre autoritati.

Cu experienta noastra in digitalizare si intreaga infrastructura disponibila asiguram comunicarea rapida si eficienta intre Administratiile Publice Locale si cetateni prin intermediul Portalului Primariamea.ro.

Reprezinti Primaria?
Elimina total birocratia si utilizeaza portalul pentru digitalizare Primariamea.ro!
Vrei sa vezi cum functioneaza? Acceseaza Primariamea.ro

Esti cetatean?
Conecteaza-te cu primaria ta si utilizeaza portalul pentru digitalizare Primariamea.ro!
Vrei sa vezi cum functioneaza? Acceseaza Primariamea.ro

Printre optiunile disponibile in platforma Primaria mea, puteti depune cereri, avand la dispozitie departamentele de interes din cadrul primariei, sabloane pentru formulare si lista cu documentele necesare.

Beneficiile portalului Primariamea.ro
Gratuit pe intregul an 2020
Conformitate cu OUG 38/2020
Conformitate cu normele de protectie ale Regulamentului GDPR nr. 679/2016
Stocare documente in centru de date acreditat MCSI
Faciliteaza procesul de depunere, inregistrare si status online a cererilor si declaratiilor
Eficientizarea comunicarii dintre cetateni si autoritati
Acces instant la documentele depuse de catre cetateni
Biblioteca de formulare pentru documente specifice si organizare pe clase / departamente
Accesibil de pe toate dispozitivele (desktop, tableta si mobil) 24 / 24h
Reduce timpul necesar solutionarii solicitarilor

Socializam si pe: