Povestea Zipper Romania uneste prin intermediul unei viziuni comune o echipa consolidata si conectata la traditia companiei de prelucrare a datelor si documentelor, orientata catre eficientizarea si optimizarea fluxurilor.

La inceput a fost cuvantul, odata cu timpul, nevoia de comunicare si evolutia au asezat cuvintele pe documente.

In anul 2004, inspirati de nevoia de comunicare si cu ajutorul tehnologiei GPV Groupe si ANY Security Printing au demarat distinct doua proiecte greenfield in domeniul corespondentei care castigau de la an la an, prestigiu si respectul pietei din Romania prin implicare, produse si servicii de calitate. Pas cu pas s-au transformat in companii reper pe piata din Romania. Cativa ani mai tarziu, prin fuziunea celor doua companii a luat nastere un brand nou Zipper, un concept inovator care uneste oameni, capacitati, competente, experiente si abilitati si uneste constiinte, munca si rezultate frumoase.

Astazi, continuam misiunea de a „Optimiza si consolida fluxuri de date si documente” si ne asumam devotamentul fata de angajamente, ghidandu-ne in tot ceea ce facem din dorinta de a evolua constant si de a veni in permanenta cu idei inovatoare care sa raspunda cerintelor pietei in continua schimbare. Am investit constant in tehnologie si in mediul de lucru si am construit 2 Centre de date la Bucuresti si la Cluj-Napoca.

Astfel, sustinem companiile din Romania si oferim solutii si servicii de digitizare si digitalizare precum Managementul si prelucrarea automata a documentelor, Arhivare fizica si electronica, Arhivarea electronica conform Legii 135 / 2007, Smart eMailing etc, accelerand transformarea digitala.

Suntem motivati de generarea si integrarea de solutii si servicii care necesita inovatie si originalitate in abordare si astazi dispunem de un portofoliu de solutii complete, concepute sa acopere toate nevoile de procesare a datelor si documentelor dintr-o companie descrise prin conceptul integrator Zipper Works 360:

  • INTO vizeaza inregistrarea si prelucrarea intrarilor de date si documente din companie 
  • INSIDE asigura managementul si stocarea datelor si documentelor in interiorul companiei
  • OUT faciliteaza comunicarea datelor si documentelor din companie catre exterior

Performantele noastre au fost si sunt rezultatul actiunii si atitudinii intregului, care are la baza orientarea noastra permanenta de satisfacere a nevolilor clientilor si construire de experiente productive precum si atragerea de noi parteneri. Principalele performante care ne recomanda sunt cei peste 300 de clienti multumiti la nivel national si international ( institutii din mediul public si privat ) din domenii diverse: utilitati, telekom, financiar – bancar, asigurari sau institutii publice, precum si o echipa competitiva ce numara astazi peste 180 de colegi.

Certificarile ISO in managementul calitatii, al mediului, al sanatatii si al securitatii ocupationale, in managementul serviciilor IT, in managementul si securitatea informationala si gestionarea responsabila a surselor pentru materiale din hartie si acreditarea de catre Ministerul Comunicatiilor ca Administrator de Arhiva Electronica si Centru de Date pentru servicii de Arhivare conform legii 135 / 2007 recomanda calitatea produselor si serviciilor pe care le oferim tuturor clientilor si partenerilor nostri.

Ne dorim sa fiti parte din povestea noastra, o poveste ce izvoraste din cultura noastra de a inspira bunatate, din dorinta de a face lucruri demne de respect, din aprecierea onesta, din increderea in parteneriate de durata, din dimensiunea unui spatiu interuman armonios si a unui spirit permanent tanar si inovator.

Va invitam sa fiti parte din povestea Zipper!

Socializam si pe: