Validare aviz de însoțire cu bonul de comandă
Comanda de achiziție emisă de cumpărător ajunge instant în sistemul informație al furnizorului, diminuându-se considerabil timpul de răspuns/procesare per comandă.
Astfel evitându-se întârzierile ce pot interveni pe parcursul trimiterii unei astfel de comenzi printr-un email sau telefonic.
Avizul de expediție este documentul care însoțește marfa în momentul livrării de la furnizor la cumpărător. Prin intermediul aplicației eInvoicing, informațiile referitoare la cantități și prețuri din comanda de achiziție sunt preluate automat în avizul de expediție. Câmpurile aferente cantităților sunt editabile, astfel că persoana care efectuează expediția poate corecta/completa avizul cu cantitățile ce se află în teren, înainte de livrarea către cumpărător. În ceea ce privește prețurile, acestea sunt preluate automat din comanda de achiziție, deci din sistemul cumpărătorului și nu pot fi modificate, evitând astfel eventuale neconcordante între prețurile din sistemul informatic al celor doua părți.
În plus, soluția identifică comenzile din aplicația de eInvoicing pentru care nu s-au emis încă avizele aferente în timpul prestabilit și notifică cumpărătorul și furnizorul cu statusul validării, de exemplu comanda fără aviz.
Detalii eInvoicing – aici >>