logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Ce înseamnă gestionarea documentelor în format electronic?

Ce înseamnă gestionarea documentelor în format electronic?
Pentru a eficientiza procesul de gestionare a documentelor, tot mai multe companii se îndreaptă spre sistemele de management al documentelor

Gestionarea documentelor în format electronic este procesul de organizare a fluxului documentelor într-o companie, de păstrare a evidenței utilizării acestora, de procesare și ulterior de păstrare în arhiva companiei pe o perioadă de timp specificată în nomenclatorul arhivistic.

Mecanismul de circulație al documentelor în cadrul unei companii este unul simplu, conceput pe trei direcții, una care se ocupă de gestionarea documentelor care intră într-o companie, una a documentelor interne, elaborate în cadrul companiei și cea de-a treia, a documentelor care ies din companie. Pentru fiecare tip de document există o procedură de gestionare a acestuia, actualizată de fiecare companie în parte în funcție de propriile necesități.

Pentru a eficientiza procesul de gestionare a documentelor, tot mai multe companii se îndreaptă spre sistemele de management al documentelor, care reușesc să ofere acces rapid și controlat la informație în timp real, la versionarea și auditarea automată a documentelor, toate acestea având ca scop reducerea timpului de decizie.

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.