De ce aveti nevoie de solutia de Registratura Electronica?

V-ati saturat de vechiul registru fizic de corespondenta? Simtiti ca va pierdeti in detalii atunci cand incercati sa inregistrati un document? Solutia de registratura electronica este o aplicatie flexibila, usor de utilizat ce permite intregistrarea tuturor documentelor ce intra sau ies dintr-o companie, indiferent de mediul sau formatul din care provin (fizic, email, fax).

Solutia inlocuieste vechiul registru de intrari iesiri si creaza prin intermediul unei intrefete prietenoase un registru electronic unic in care se regasesc intrari si iesiri de documente. Documentelor inregistrate li se aloca un numar unic de inregistrare, iar din registratura poate fi accesat si atasamentul respectiv, intr-un format electronic. In procesul de inregistrare al documentelor, riscul de aparitie a erorii umane este ridicat, iar cautarea de informatii privind deponentul este anevoioasa, de aceea va propunem sa alocati eficient resursele proprii si sa utilizati solutia de Registratura electronica ce pune accentul pe calitatea si eficienta procesarii documentelor.

Socializam si pe: