Cum imbunatateste registratura electronica activitatea afacerii tale?

Registratura electronica transforma modul de inregistrare si monitorizare a documentelor dintr-o companie. Daca in trecut inregistrarea documentelor se facea in registre fizice, predefinite, cu un numar de coloane prestabilite, astazi registratura electronica converteste documentele fizice in documente electronice prin intermediul unei aplicatii cu o interfata intuitiva ce ofera printre altele posibilitatea atasarii in registru a copiei in format .pdf a documentului inregistrat cu optiunea de vizualizare. Ulterior, aceleiasi inregistrari ii pot fi atasate si documente aditionale.

Solutia de registratura electronica vine in intampinarea nevoilor companiilor de eficientizare a comunicarii informatiilor in interiorul companiei, dar si catre extern si exportul datelor inregistrate spre alte aplicatii de tipul managementului de documente sau bibliotecii virtuale. Registratura electronica asigura inregistrarea corecta a datelor si creste eficienta personalului, diminuand rata de eroare umana si timpul alocat pentru inregistrarea fiecarui document.

Socializam si pe: