logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Cum eficientizăm fluxul de lucru prin automatizarea documentelor?

Cum eficientizăm fluxul de lucru prin automatizarea documentelor?
Document automation este soluția care reușește să eficientizeze fluxul intrărilor de documente prin colectarea acestora într-o platformă unică.

Document automation este soluția care reușește să eficientizeze fluxul intrărilor de documente prin colectarea acestora într-o platformă unică, ce le clasifică pe tipuri de documente (recomandări, adrese, contracte, procese verbale), extrage informațiile cheie, validează corectitudinea acestora și le centralizează pentru a le putea identifica rapid.

Soluția de automatizare clasifică și sortează toate documentele recepționate într-o organizație, indiferent de format, tipul de document sau limba în care sunt emise. Document Automation utilizează tehnologia OCR (Optical Character Recognition) cu ajutorul căreia extrage și validează corectitudinea datelor din facturi și eficientizează fluxul de lucru prin introducerea automată a datelor în sistemele de achiziții sau contabile cu care lucrează compania dumneavoastră, diminuând astfel rata de eroare umană.

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.