Automatizarea documentelor este o solutia inteligenta de procesare a volumenlor mari de documente ce intra intr-o companie, indiferent de formatul acestora (documente fizice, scanate, trimise pe email sau fax, etc).
Solutia permite captura, interpretarea, validarea informatiilor din documente cu aplicatiile interne (ERP, CRM, Doc Management, etc ), precum si centralizarea informatiilor colectate, reducand o serie de costuri in ceea ce priveste procesarea si prelucrarea manuala a tuturor datelor si documentelor, imbunatatind in acelasi timp acuratetea informatiilor extrase.

Fie ca vorbim de automatizarea documentelor de tip financiar, facturi, chitante sau dosare de credit, automatizarea dosarelor de personal sau a diverselor solicitari ale clientilor unei organizatii, aceasta solutie elimina procesarea manuala a documentelor, automatizeaza si simplifica fluxul de documente, generand economii substantiale de timp si financiare.

Procesele de sortare a documentelor si distributia automata catre orice destinatar din companie (departament juridic, resurse umane, vanzari, marketing, etc ) permit companiilor reducerea timpului de clasificare a documentelor si reducerea riscurilor generate de erorile manuale.
Printre avantajele suplimentare se numara: economia de spatiu si cea financiara, precum si reducerea timpului cu procesarea documentelor, acestea datorandu-se diminuarii manevrabilitatii documentelor, a depozitarii, a distribuirii si a expedierii lor catre destinatari.

Detalii Document automation >>

Socializam si pe: