Arhivarea electronica a contractelor

Arhivarea electronica a contractelor este un proces complex, ce necesita o analiza specializata privind gestiunea unei diversitati de documente. Contractele pot fi de mai multe tipuri si pot genera confuzii in randul personalului nespecializat, de aceea recomandam prelucrarea documentelor la standarde inalte de catre o echipa de specialisti, certificati pentru prestarea serviciilor de arhivare fizica si electronica.

Odata prelucrat in format electronic, fondul arhivistic este stocat intr-un spatiu de depozitare ce respecta reglementarile legale privind stocarea si arhivarea datelor. In ceea ce priveste arhiva electronica, aceasta este stocata fie intr-o aplicatie de biblioteca virtuala cu scop de vizualizare, fie intr-o aplicatie de management de documente cu biblioteca virtuala incorporata. Recomandam ce-a de-a doua varianta deoarece asigura trasabilitatea documentelor si aveti posibilitatea de a seta drepturi de acces pe grupuri de utilizatori, astfel incat doar departamentul de resurse umane sa poata accesa documentele de personal, doar echipa de contabilitate sa poata accesa contractele de garantie, linie de credit sau imprumut.

Socializam si pe: