Solutia inteligenta de automatizare si optimizare a fluxurilor de documente dintr-o companie.

Cu ajutorul aplicatiei Document Automation procesam automat documentele, eficientizand fluxurile de documente dintr-o organizatie, serviciul de relatii cu clientii si raporturile cu furnizorii si partenerii de afaceri.

Colectam cu ajutorul unei platforme unice toate documentele intrate în companie (scrisori, reclamatii, comenzi, contracte etc), le clasificam, extragem informatiile dorite, le validam si le centralizam.

Document Automation clasifica si sorteaza toate documentele receptionate intr-o organizatie, fie ca discutam despre documente nestructurate, semistructurate sau structurate ca forma, tiparite, scrise de mana sau imagini, indiferent de limba in care sunt redactate. Informatiile din toate sursele sunt integrate automat in diferitele sisteme financiare sau de achizitii (ERP, CRM, ECM, file manager, biblioteca virtuala, arhiva electronica etc).


100%

Calitate


100%

Incredere


100%

Experienta


100%

Securitate


100%

Flexibilitate


De ce aveti nevoie de Document automation?

Volumele mari de documente receptionate in companie trebuie procesate
Documentele primite au diferite formate: fizic (scrisori, facturi, faxuri etc) si electronic (fisiere text, imagini, email-uri, fisiere PDF)
Timpul alocat gestionarii multiplelor tipuri si canale de comunicare este considerabil
Riscul de aparitie a erorii umane in fluxul de procesare este mare
Documentul trebuie sa ajunga in timp cat mai scurt la destinatarul corect din companie
Exista riscul ratacirii si al pierderii documentelor
Asteptarile clientilor referitoare la timpul de raspuns, in contextul extinderii comunicarii electronice, sunt din ce in ce mai crescute
Presiunea mare in ceea ce priveste timpul scazut de raspuns
Resursele umane calificate alocate pentru inregistrarea si gestionarea documentelor sunt importante
Alocare eficienta a resurselor proprii
 

Beneficiile Document automation

O singura poarta de intrare pentru documente
Procesare automata
Introducerea manuala a datelor este eliminata aproape in totalitate
Recunoasterea tuturor documentelor, indiferent de format, limba sau moneda in care sunt emise, corespondenta cu pagini multiple, imagini, atasamente
Procesarea tuturor documentelor indiferent de format: structurate (formulare tipizate, notificari), semistructurate - cu layout-uri variate (ex. facturi), nestructurate (contracte, reclamaţii)
Scade rata de eroare umana
Eficienta crescuta a personalului
Acuratetea datelor
Destinatarul final primeste informatiile in cel mai scurt timp
Clasificarea intregii corespondentţe utilizand tehnologia Supervised Learning
Control si vizibilitate asupra intregului flux de procesare
Acces rapid si controlat la informatii
50% reducere a costurilor cu personalul serviciului de relatii clienti
Cresterea satisfactiei clientilor prin timp de raspuns redus si reducerea erorilor
Se reduce timpul de raspuns de la 3-5 minute (in procesarea manuala) la mai putin de un minut
Reducerea riscului pierderii informatiilor
Securizarea informatiei
Scalabilitate
Integrare facila cu sistemele interne existente
Mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
Consultanta de specialitate

Solicita acum o oferta de pret pentru Document automation!

Completati formularul alaturat pentru a obtine cel mai bun pret pentru Document Automation.

 

Cum functioneaza Document automation?

Va oferim cateva detalii despre modul in care puteti utiliza o aplicatie inteligenta de procesare automata a fluxurilor de documente.
 

Colectare documente

O singura poartă de intrare in companie pentru toate documentele!

Beneficiati de o aplicatie care preia automat documentele, indiferent de forma in care le primesti si de canalele de intrare in companie: portal online, posta electronica, mobil, tableta sau documente fizice care sunt scanate ulterior, citite si convertite.

Clasificare si alocare rute

Clasificare inteligenta, in functie de tipurile de documente!

Indiferent de tipul de document pe care-l primiti, aplicatia identifica formatul si structura acestuia, il recunoaste inteligent, il clasifica automat si il prioritizeaza, urmand a fi rutat corespunzator pentru extragerea informatiilor dorite.

Citire, recunoastere si extragere

Citeste, recunoaste inteligent si validează datele automat!

Toate documentele sunt citite integral, iar datele sunt extrase, recunoscute si validate automat prin raportare la sistemele interne in care se integreaza.

Validare date si raportare

Aveti control total: puteti valida manual, prioritiza documente si vizualiza rapoarte!
Pentru situatiile in care datele colectate nu pot fi recunoscute cu acuratete, aveti posibilitatea de corectie manuala. Puteti seta prioritati pentru documente in ceea ce priveste ordinea de procesare sau statiile de procesare manuala spre care vor fi rutate.

Export date catre sisteme

Se conectează nativ cu cele mai importante sisteme din companie!

Facem totul posibil si eficientizam utilizarea tuturor documentelor, indiferent de aplicatie, departament sau utilizator.

Raspunsuri automate

Puteti comunica in timp real cu utilizatorii aplicatiei!

Prin intermediul aplicatiei beneficiati de suport pentru setarea de raspunsuri automate pentru anumite puncte importante din fluxul de documente.
Alertele sau notificarile prezente pe tot parcursul fluxului de documente va notifica in legatura cu orice actiune sau data incorecta din procesul documentelor vehiculate in aplicatie.

Securitate Document automation

APLICATIE
Oferita As a Service sau On Premises
Platforma dezvoltata pe tehnologie Microsoft, utilizand standarde IT consacrate (.Net, Asp .Net, jQuery, CSS3, Microsoft SQL Server)
Permite stabilirea rolurilor si a drepturilor de acces la aplicatie
Integrare certificata SAP
Scalabilitate ridicata, suporta instalarea in Network Load Balancing
Disponibilitate ridicata
SECURITATE LA NIVEL DE GRUP ZIPPER
ISO 9001:2008, Sistemul de Management al Calitatii
ISO 14001: 2005, Sistemul de Management al Mediului
ISO OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management privind Standardul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
ISO 20000-1:2011, Sistemul de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatie
ISO 27001:2013, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
ISO 15416, Nivel 2, Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare si pozitionare)

Solicitati DEMO pentru Document Automation!

Convingeti-va acum de eficienta solutiei de procesare automata a documentelor!

De ce Zipper?

Partener în Romania al liderului global in ECM
Implementari în peste 40 de tari
Milioane de documente si imagini procesate
Peste 20 de ani experienta in solutii ECM (Enterprise Content Management)
Certificare PaperStream IP Image Enhancement Solution, Fujitsu
Premiul Best IT Solution la It Innovations Awards 2015
Reducerea costurilor pentru gestionarea documentelor (ROI – Return on Investment) se realizeaza intr-o perioada mai mica de 12 luni (pentru un volum de minim 10000 documente/luna)
Securitate fizica si informationala
Stabilitate financiara
Cifra de afaceri medie anuala in Romania de 20 milioane de euro
Echipa dedicata specializata (sales, account, IT)
Transparenta si trasabilitate
Integrarea de soluţii complementare/conexe solutiei