Soluția ideală pentru evidența documentelor
Registratura este soluția perfectă pentru companiile care doresc să își eficientizeze procesul de gestionare al documentelor. Prin intermediul acesteia, utilizatorii pot urmări cu ușurință documentele în timp real, indiferent de medii sau format.
De ce ai utiliza Registratura Zipper?
- Intrările și ieșirile sunt înregistrate într-un singur registru, fiecare având un număr unic de înregistrare
- Timp redus alocat înregistrării documentelor
- Permite utilizarea unei varietăți de formate și medii diverse
- Permite adăugarea de documente adiționale la documentul original
- Timp redus pentru căutarea documentelor depuse
- Risc redus de eroare umană
- Alocarea eficientă a resurselor proprii
Cum funcționează?
INTRARE DOCUMENTE
Înregistrează documentul necesar, indiferent de forma sa fizică sau electronică. Pentru documentele tipărite, aplicația prezintă o funcție de scanare și procesare a capturii, iar pentru cele în format electronic, acestea pot proveni din PC-ul personal sau din alte mijloace (email, fax, mobil, tabletă, portal web, director partajat, eVoice).
ÎNREGISTRARE DOCUMENTE
Facilități multiple de adăugare și de identificare a documentelor. Aplicația are o interfață intuitivă, prietenoasă și ușor de utilizat. Beneficiezi de suport pentru adăugarea de documente adiționale de diferite tipuri și te poți bucura de funcția de asociere de cuvinte-cheie pentru identificarea facilă a documentului.
CĂUTARE DATE
Sunt disponibile o serie de modalități de căutare, utilizând diverse criterii pentru filtre și sortări: numărul și data de înregistrare, tipul documentului sau oricare dintre metadescriptorii definiți și completați pentru fiecare tip de document în parte.
ATAȘARE DOCUMENTE ADIȚIONALE
Beneficiezi de suport pentru adăugarea de documente adiționale de diferite tipuri și ai posibilitatea de a înregistra un document în sistem independent de procesul de scanare (cu adăugarea ulterioară a imaginii documentului).
EXPORT DATE ÎNREGISTRARE
Aplicația poate exporta toate datele înregistrate! Datele provenite din documentele înregistrate prin intermediul aplicației se pot exporta cu ușurință către sistemele IT deja implementate la nivelul companiei.
ADMINISTRARE APLICAȚIE
Oferim și opțiuni de personalizare și utilizare a aplicației de registratură:
- Administrarea metadatelor
- Setarea rapoartelor (vizualizare și imprimare)
- Gruparea informațiilor
- Export în mai multe tipuri de fișiere (xls, xml, doc, etc)
- Modificarea meniurilor și adăugarea unor noi opțiuni în meniuri
- Alegerea culorilor și a fonturilor interfeței de lucru
- Alegerea parametrilor pentru diferite formulare sau ferestre de lucru
Cât de sigură este Registratura Zipper?
- Oferita On Premises
- Arhitectură 3-tier (client-server, cu separarea pe 3 nivele: prezentare, logica funcțională și date)
- Autentificare a utilizatorilor cu Active Directory
- Dispune de un serviciu web care permite înregistrarea documentelor și prin alte aplicații externe compatibile precum și exportul datelor înregistrate spre alte aplicații
- Mecanisme de control pentru a accesa datele / elementele de diferiți utilizatori cu roluri specifice sau în cadrul grupurilor specifice
- Protecție împotriva încercărilor deliberate sau accidentale de acces neautorizat
- Logarea tuturor operațiilor
- Securitatea accesului la baza de date
- Securitatea operațiilor
- Acces concurențial și distribuit la baza de date, pentru mai mulți utilizatori
Securitate la nivel de grup zipper
- ISO 9001
Sistemul de Management al Calității - ISO 14001
Sistemul de Management al Mediului - ISO 20001
Sistemul de Management al Serviciilor IT - ISO 27001
Sistemul de Management al Securității Informației - ISO 45001
Sistemul de Management al Securității Ocupaționale - ISO 15416, Nivel 2
Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare şi poziționare)