Solutia optima de organizare si vizualizare a documentelor arhivate electronic.

Biblioteca virtuala este o colectie organizata a documentelor unei companii, stocate in format electronic. Principala ei functionalitate consta in posibilitatea de a organiza si vizualiza documentele introduse sub forma arborescenta, informatiile fiind afisate in forma tabelara

Aplicatia are si optiuni de cautare, iar informatiile se pot sorta, filtra, grupa si exporta in diferite formate.


100%

Calitate


100%

Incredere


100%

Experienta


100%

Securitate


100%

Flexibilitate


De ce aveti nevoie de Biblioteca virtuala?

Documentele arhivate trebuie sa fie usor de accesat
Gasirea rapida a documentelor cautate este esentiala
Activitatile utilizatorilor si procesele desfasurate trebuie monitorizate si centralizate
Statusul documentelor trebuie cunoscut in orice moment
Gestionarea arhivei este costisitoare
Accesul la arhiva trebuie sa fie controlat
Organizarea informatiilor
Securitatea informatiilor
Alocarea eficienta a resurselor proprii
 

Beneficiile Bibliotecii virtuale

Flux de documente fluidizat: import, cautare, regasire
Acces controlat la arhiva
Un singur sistem de gestionare securizata a documentelor arhivate
Creare de rapoarte
Vizualizare rapoarte
Interogare în timp real
Acces simultan pentru mai multi utilizatori
Reducere costuri
Mai multe resurse alocate pentru procesele proprii
Consultanta de specialitate

Solicitati acum o oferta de pret pentru Biblioteca virtuala!

Scrieti-ne acum pentru a primi o oferta de pret pentru Biblioteca Virtuala!

 

Cum functioneaza Biblioteca virtuala?

Va ajutam sa intelegeti cum functioneaza o aplicatie care are rolul de a centraliza și identifica într-un timp foarte scurt documentele din compania dumneavoastra.
 

Import documente

Va oferim o aplicatie eficienta, capabila sa importe intr-un singur pas intregul volum de documente electronice din companie!

Pentru volume mari de documente fizice, va recomandam serviciul complementar Zipper de arhivare electronica.

Adaugare si vizualizare documente

Sunteti la un click distanta de documentele tale! Documentele si dosarele pe care le plasati in biblioteca virtuala sunt centralizate intr-un mediu dedicat si securizat.

Aveti posibilitatea de a adauga documente, de a le grupa, filtra si categorisi folosind metadescriptori.

Stocare documente

Dumneavoastra alegeti ce vi se potriveste cel mai bine!

Noi va oferim biblioteca virtuala atat ca produs software(On Premises), cat si ca serviciu (Software As a Service).

Rapoarte

Va oferim posibilitatea de a genera rapoartele de activitate ale utilizatorilor si ale proceselor desfasurate in cadrul bibliotecii virtuale, cu posibilitatea de a le exporta in diferite formate: pdf, xls, doc, xml etc.

Securitate Biblioteca virtuala

APLICATIE
Oferita As a Service sau On Premises
Arhitectura 3-Tier (client-server, cu separarea pe 3 nivele: prezentare, logica functionala si date)
Accesibila printr-o interfata web pe baza de autentificare
Comunicare securizata prin HTTPS, utilizand certificat SSL
Posibilitatea utilizarii standardelor deschise CMIS pentru interconectivitatea datelelor arhivate cu alte aplicatii externe
Protectie impotriva incercarilor deliberate sau accidentale de acces neautorizat
Logarea tuturor operatiunilor
Securitatea accesului la baza de date
Acces concurential si distribuit in cadrul aplicatiei, pentru mai multi utilizatori
SECURITATE LA NIVEL DE GRUP ZIPPER
ISO 9001:2008, Sistemul de Management al Calitatii
ISO 14001: 2005, Sistemul de Management al Mediului
ISO OHSAS 18001:2008, Sistemul de Management privind Standardul Sanatatii si Securitatii Ocupationale
ISO 20000-1:2011, Sistemul de Management al Serviciilor in Domeniul Tehnologiei Informatie
ISO 27001:2013, Sistemul de Management al Securitatii Informatiei
ISO 15416, Nivel 2, Atestat privind calitatea codurilor de bare (imprimare si pozitionare)

Solicitati DEMO pentru Biblioteca virtuala!

Aflati mai multe despre o modalitate prietenoasa si sigura de a centraliza si identifica documentele din companie.

De ce Zipper?

Metodologie de implementare a proiectelor conform standardului propus de Project Management Institute si Project Management Book Of Knowledge Garantie de 1 an de la livrarea produsului care acopera serviciile de baza de update
Tehnologie client-server
Mentenanta software
Securitate fizica si informationala
Stabilitate financiara
Cifra de afaceri medie anuala in Romania de 20 milioane de euro
Echipa dedicata specializata (sales, account, IT)
Transparenta si trasabilitate
Integrarea de solutii complementare/conexe solutiei
 
Socializam si pe: