Zipper, partener Internet & Mobile World @ 4 – 5 Oct 2017
Automatizarea, un răspuns la întrebarea: Cum gestionăm și procesăm mai eficient datele și documentele companiei noastre?
Anul acesta Zipper România își anunță prezența la I&M World 2017, cel mai amplu eveniment business dedicat soluțiilor de IT & Digital. Zipper a decis să se alăture acestui eveniment în calitate de Partener, cu scopul de a aduce în prin plan eficiența automatizării fluxurilor de date și documente, ca răspuns la provocările actuale din domeniu.
Zipper România, jucător cu tradiție în domeniul fluxurilor de date și documente, propune un model integrator și complet pentru gestionarea acestora din toate cele trei perspective: documente recepționate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.
Modernizarea și transformarea digitală, managementul costurilor și al riscului, calitatea și securitatea datelor, adaptarea la lumea “mobile” și comunicarea personalizată sunt provocări actuale prezente în viața oricărei companii”
,spune Doru Vijiianu, directorul general al Zipper România.
În plan concret, compania a dezvoltat un concept numit strategic ”Zipper Works”, care ilustrează modul cum soluțiile și serviciile oferite servesc nevoilor partenerilor săi. Practic, sunt trei zone principale: INTO, INSIDE și OUT, fiecare desfășurându-se printr-o succesiune de etape. Așadar, INTO constă în înregistrarea, conversia, procesarea și gestionarea intrărilor de date și documente într-o companie, INSIDE se referă la managementul și stocarea datelor și documentelor în interiorul companiei, în timp ce OUT are în vedere comunicarea și distribuția ieșirilor de documente din companie.
“Am dezvoltat un concept integrator 360 grade, Zipper Works, care răspunde prin soluții și servicii obiectivelor de eficientizare ale clienților noștri. Inovație înseamnă stare de spirit, înseamnă să vrei în permanență să găsești cele mai bune și mai ingenioase idei și soluții”
, a completat Doru Vijiianu, directorul general al Zipper România.
De peste un deceniu în România, Zipper s-a concentrat pe dezvoltarea și implementarea unor noi tehnologii de lucru ce răspund nevoilor reale ale oricărei afaceri, indiferent de dimensiunea acesteia. Soluțiile și serviciile de automatizare, digitalizare, utilizări mai eficiente ale resurselor sunt simple în aparență, însă realitatea cere flexibilitate și configurabilitate, resurse umane specializate, inovație, investiții în tehnologie și dezvoltare.
Zipper va fi prezent la evenimentul IMWorld și cu cea mai recentă achiziție din portofoliu – EnterpriseScan by OPEX. Stația de lucru CE îmbină scanarea inovatoare de tip “drop feed” cu performanța unui scaner de producție, de mare capacitate
EnterpriseScan by OPEX este un echipament unic pe piața românească conceput pentru procesarea eficientă a dosarelor complexe. EnterpriseScan este soluția cu ajutorul căreia se pot realiza, într-un mod rapid și eficient, atât deschiderea plicurilor, cât și extragerea automată, sortarea și scanarea la rezoluții superioare a conținutului acestora.
În cadrul IMWorld puteți participa activ la demo-uri live de automatizare și digitizare a documentelor (facturi, dosare de credit, polițe de asigurări, contracte, etc). În cadrul acestor demonstrații veți descoperi beneficiile alegerii acestor tehnologii, menite să aducă companiilor economii substanțiale de resurse financiare și de timp. Printre soluțiile prezente la eveniment, putem enumera:
Automatizarea facturilor
Automatizarea documentelor colaterale
Automatizare contractelor
Automatizarea transmiterii polițelor de asigurări
Managementul documentelor
Registratura electronică
Digitalizarea arhivei