Primăria mea, portalul primăriilor digitale
Împreună pentru o Românie digitală. Împreună prevenim răspândirea pandemiei prin inițiativă, empatie și modul de a acționa.
În contextul actual generat de Covid19, în vederea asigurării continuității funcțiilor statului cu respectarea regulilor de distanțare socială și de creare a condițiilor tehnice necesare pentru lucrul la distanță și stimulați de valorile care ne definesc și de spiritul de solidaritate, Zipper România acordă sprijin în procesul de digitalizare a Primăriilor și oferă portalul de depunere a solicitărilor online adresate instituțiilor publice, Primariamea.ro, în mod GRATUIT, pe întregul an 2020.
Digitalizarea a devenit mai mult decât o tendință, este o necesitate permanentă ce vizează procesele de lucru, oamenii și tehnologia. Guvernul României a conștientizat aceasta nevoie și a creat cadrul legal prin emiterea Ordonanței nr. 38/2020 ce vizează circularea documentelor electronice. Astfel, în articolul 6 se impune utilizarea de portaluri proprii sau astfel de instrumente puse la dispoziție de către terți în vederea primirii documentelor electronice, dar și comunicării înscrisurilor emise de către autorități.
Cu experiența noastră în digitalizare și întreaga infrastructură disponibilă asigurăm comunicarea rapidă și eficiența între Administrațiile Publice Locale și cetățeni prin intermediul Portalului Primariamea.ro.
Reprezinți Primăria?
Elimină total birocrația și utilizează portalul pentru digitalizare Primariamea.ro!
Vrei să vezi cum funcționează? Accesează Primariamea.ro
Ești cetățean?
Conectează-te cu primăria ta și utilizează portalul pentru digitalizare Primariamea.ro!
Vrei să vezi cum funcționează? Accesează Primariamea.ro
Printre opțiunile disponibile în platforma Primăria mea, puteți depune cereri, având la dispoziție departamentele de interes din cadrul primăriei, șabloane pentru formulare și lista cu documentele necesare.
Beneficiile portalului Primariamea.ro
Gratuit pe întregul an 2020
Conformitate cu OUG 38/2020
Conformitate cu normele de protecție ale Regulamentului GDPR nr. 679/2016
Stocare documente în centru de date acreditat MCSI
Facilitează procesul de depunere, înregistrare și status online a cererilor și declarațiilor
Eficientizarea comunicării dintre cetățeni și autorități
Acces instant la documentele depuse de către cetățeni
Biblioteca de formulare pentru documente specifice și organizare pe clase / departamente
Accesibil de pe toate dispozitivele (desktop, tabletă și mobil) 24 / 24h
Reduce timpul necesar soluționării solicitărilor