Povestea Zipper România
Povestea Zipper România unește, prin intermediul unei viziuni comune, o echipă consolidată și conectată la tradiția companiei de prelucrare a datelor și documentelor, orientată către eficientizarea și optimizarea fluxurilor.
La început a fost cuvântul, odată cu timpul, nevoia de comunicare și evoluția au așezat cuvintele pe documente.
În anul 2004, inspirați de nevoia de comunicare și cu ajutorul tehnologiei GPV Groupe și ANY Security Printing au demarat distinct două proiecte greenfield în domeniul corespondenței care câștigau de la an la an, prestigiu și respectul pieței din România prin implicare, produse și servicii de calitate. Pas cu pas s-au transformat în companii reper pe piața din România. Câțiva ani mai târziu, prin fuziunea celor două companii a luat naștere un brand nou Zipper, un concept inovator care unește oameni, capacități, competențe, experiențe și abilități și unește conștiințe, muncă și rezultate frumoase.
Astăzi, continuăm misiunea de a „Optimiza și consolida fluxuri de date și documente” și ne asumăm devotamentul față de angajamente, ghidându-ne în tot ceea ce facem din dorința de a evolua constant și de a veni în permanență cu idei inovatoare care să răspundă cerințelor pieței în continuă schimbare. Am investit constant în tehnologie și în mediul de lucru și am construit 2 Centre de date la București și la Cluj-Napoca.
Astfel, susținem companiile din România și oferim soluții și servicii de digitizare și digitalizare precum Managementul și prelucrarea automată a documentelor, Arhivare fizică și electronică, Arhivarea electronică conform Legii 135 / 2007, Smart eMailing etc, accelerând transformarea digitală.
Suntem motivați de generarea și integrarea de soluții și servicii care necesită inovație și originalitate în abordare și astăzi dispunem de un portofoliu de soluții complete, concepute să acopere toate nevoile de procesare a datelor și documentelor dintr-o companie descrise prin conceptul integrator Zipper Works 360:
- INTO vizează înregistrarea și prelucrarea intrărilor de date și documente din companie
- INSIDE asigură managementul și stocarea datelor și documentelor în interiorul companiei
- OUT facilitează comunicarea datelor și documentelor din companie către exterior
Performanțele noastre au fost și sunt rezultatul acțiunii și atitudinii întregului, care are la bază orientarea noastră permanentă de satisfacere a nevoilor clienților și construire de experiențe productive precum și atragerea de noi parteneri. Principalele performanțe care ne recomandă sunt cei peste 300 de clienți mulțumiți la nivel național și internațional (instituții din mediul public și privat ) din domenii diverse: utilități, telekom, financiar – bancar, asigurări sau instituții publice, precum și o echipă competitivă ce numără astăzi peste 180 de colegi.
Certificările ISO în managementul calității, al mediului, al sănătății și al securității ocupaționale, în managementul serviciilor IT, în managementul și securitatea informațională și gestionarea responsabilă a surselor pentru materiale din hârtie și acreditarea de către Ministerul Comunicațiilor ca Administrator de Arhiva Electronică și Centru de Date pentru servicii de Arhivare conform legii 135 / 2007 recomandă calitatea produselor și serviciilor pe care le oferim tuturor clienților și partenerilor noștri.
Ne dorim să fiți parte din povestea noastră, o poveste ce izvorăște din cultura noastră de a inspira bunătate, din dorință de a face lucruri demne de respect, din aprecierea onestă, din încrederea în parteneriate de durată, din dimensiunea unui spațiu interuman armonios și a unui spirit permanent tânăr și inovator.
Vă invitam să fiți parte din povestea Zipper!