Conceptul GDPR 360 o abordare completă a regulamentului UE
GDPR 360 o abordare completă, o transpunere a legislației în soluții de automatizare și management al datelor și documentelor
Joi 22 Feb 2018 am participat în calitate de partener principal la evenimentul Automation Experience.
Automation Experience a fost un eveniment ofertant, pe parcursul căruia au fost scoase în evidență subiecte care au vizat tendințe și noutăți din sfera soluțiilor de procesare a datelor și documentelor, în contextul unuia dintre cele mai actuale subiecte și anume regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal.
Cu această ocazie, am prezentat servicii și soluții de automatizare fluxuri de documente și am lansat conceptul GDPR 360, o abordare completă, o transpunere a legislației în soluții de automatizare și management al datelor și documentelor.
Conceptul GDPR 360 a venit pe fondul propriei noastre nevoi și din dorința de a aduce claritate partenerilor noștri, prin oferirea de informații referitoare la impactul acestui regulament.
Considerăm că la această dată aducem clienților noștri una dintre cele mai complete și corecte abordări asupra modului în care se gestionează analiza și derularea continuă a prevederilor regulamentului GDPR și conformitatea cu acesta.
În opinia noastră aplicarea GDPR este mai mult decât aplicarea unei legi, este o transformare culturală a organizațiilor prin modul în care fiecare dintre noi va trata confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor cu caracter personal.
Alături de leaderi în domeniul automatizării și prelucrării datelor, precum Ernst & Young sau SAȘ, ne-am bucurat să abordăm subiecte interesante: automatizarea documentelor, robotics sau contextual search, modul în care acestea sunt influențate de dezvoltarea tehnologică și impactul asupra mediului de business și al societății în general.
A fost un prilej bun să transmitem mesajul nostru către persoanele de decizie, atât din mediul public cât și privat, referitor la beneficiile implementării soluțiilor de automatizare date și documente potrivite pentru afacerile lor, a faptului că sunt responsabili de aceste schimbări înainte de a fi nevoiți să le facă.
Impactul soluțiilor și serviciilor prezentate, sunt însăși garanția a unei decizii potrivite:
- Creșterea cu 300% a eficienței personalului prin utilizarea soluțiilor de automatizare
- Reducerea cu peste 50% a timpului de procesare al documentelor
- Reducerea cu până la 90% a procesării manuale a datelor din documente
- Accesarea rapidă și controlată a documentelor în orice moment, de oriunde
- Economisirea substanțială de timp și de bani prin utilizarea soluțiilor de automatizare
- Instrumente de lucru pentru analiza și implementarea GDPR
Dorim să mulțumim celor peste 180 de participanți, clienți existenți și potențiali, oameni de afaceri, persoane de decizie, influente în mediul de business din industrii precum bancar, asigurări, telecomunicații, utilități și administrație publică, care au arătat un real interes subiectelor prezentate și care au încredere să apeleze la soluțiile și serviciile oferite de Zipper.
Promitem că vom continua să împărtășim din experiența noastră, din expertiza în prelucrarea a peste 1 miliard de metadate anual, să creștem calitatea serviciilor prin procedurile interne și certificările ISO și să asigurăm securitatea datelor prin cele 2 data center în Cluj și București.