Automatizarea procesării documentelor de popriri la nivel de peste 370 de sucursale BCR
La începutul acestui an, Banca Comercială Română (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesării documentelor de popriri la nivel de 371 de sucursale de pe teritoriul României cu o soluție furnizată de Zipper România.
Soluția asigură extragerea automată a datelor din documente, folosind tehnologiile AI și Machine Learning, ce au la baza algoritmi și reguli de business ce automatizează prelucrarea zilnică a peste 4000 de popriri. Documentele sunt preluate, în format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecătorești și Taxe și Impozite Locale, fiind introduse ulterior în format digital.
Soluția Document Automation generează automat răspunsuri către executori, în funcție de acțiunea întreprinsă și le trimite în format electronic pe adresele de email. Soluția prezintă și o zonă de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (înființare / sistare / suspendare / actualizare poprire / insolvență) volumul de documente în lucru, numărul de documente procesate (înființate sau nu), nivelul de încărcare al angajaților etc.
De unde a apărut necesitatea implementării soluției Document Automation?
Într-o perioadă în care tehnologia avansează rapid și diversitatea datelor din documentele cu care lucrăm este tot mai complexă, utilizarea unei soluții de automatizare a datelor de tipul Document Automation a devenit o necesitate. Prin automatizarea proceselor de înregistrare a datelor, eficientizăm timpul petrecut anterior de angajații băncii cu introducerea manuală a unui număr considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra pe alte aspecte mai importante în comunicarea cu clientul și direcționând efortul acestora către operațiuni mai benefice pentru banca și pentru clienții acesteia.
Care sunt avantajele majore ale implementării soluției de automatizare?
Soluția de automatizare standardizează modul de lucru și eficientizează timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acuratețe și verifică automat datele colectate, eliminând rata apariției erorii umane. Document Automation recunoaște automat datele din documente, indiferent de format sau de limba în care sunt emise și extrage datele din dosarele cu pagini multiple, indiferent de locul în care se regăsesc acestea în documente.
În ziua de astăzi, automatizarea nu mai este doar o tendință, ci a devenit o necesitate pentru bănci deoarece reușește să acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor și oferă control total asupra întregului flux de procesare, eliminând riscul pierderii documentelor.
Dacă vreți să aflați mai multe detalii despre Document Automation, accesați eZipper.ro și intrați în legătură cu un reprezentant Zipper.