logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

5 beneficii ale arhivarii electronice a documentelor

5 beneficii ale arhivarii electronice a documentelor
Astăzi, tot mai multe companii aleg să arhiveze electronic documentele interne datorită multiplelor beneficii pe care le oferă atât din punct de vedere al costurilor, cât și al timpului de regăsire al documentelor.

Prin digitalizarea fondului arhivistic aveți acces la toate datele dumneavoastră de oriunde și oricând. Arhivarea electronică susține companiile în realizarea unor economii semnificative, de spațiu și de timp și reduce riscul de pierdere a documentelor.

Creșteți productivitatea angajaților

Potrivit unui studiu al International Data Corporation a fost dovedit faptul că angajații petrec între 20% și 40% din timp căutând diferite acte și documente. Implementarea unei soluții de arhivare electronică a documentelor într-o organizație contribuie la creșterea productivității și eficienței angajaților și la îmbunătățirea relațiilor cu partenerii de afaceri. Automatizarea proceselor de lucru simplifică căutarea, preluarea și utilizarea datelor.

Reduceți costurile

Soluția de arhivare electronică a documentelor are numeroase beneficii ce contribuie la îmbunătățirea modului de funcționare al unei companii, precum și la economisirea timpului și banilor. Cercetările Harvard Business Review indică faptul că angajații unei companii petrec circa 50% din timpul lor căutând informații. Asta înseamnă că jumătate din timpul petrecut la birou de fiecare angajat este utilizat fără ca acesta să fie productiv sau ca organizația dumneavoastră ar fi cu 50% mai profitabilă dacă ar soluționa această problemă.

Securizați accesul la documente

Multe companii încă ezita să facă trecerea la arhivarea electronică a documentelor, punând la îndoială nivelul de siguranță și protecție al documentelor. Din fericire, există multe modalități de a proteja datele sensibile din documentele digitale prin criptare, parolare sau setarea de drepturi de acces ale utilizatorilor.

Toate interacțiunile cu un document arhivat electronic, spre exemplu accesări, vizualizări, transmiteri sunt înregistrate și conțin informații referitoare la dată, oră și utilizator. Mai mult decât atât, documentele nu pot fi șterse din sistem de o persoană neautorizată sau înainte de depășirea termenului legal de păstrare, având astfel o trasabilitate sigură și un istoric complet la nivel de document.

Protejați integritatea documentelor

Arhivarea documentelor în format fizic pierde teren în fața arhivarii electronice deoarece prima este expusă la potențiale pericole asociate cu gestionarea documentelor. Acestea pot fi arhivate greșit sau se pot deteriora fie din cauza modului în care au fost arhivate, fie din cauza accesării repetate. Într-o arhivă electronică se păstrează o copie a documentului original, ce nu poate fi șters, pierdut sau expus unor factori exteriori care îl pot deteriora, iar consultarea repetată nu va afecta integritatea acestuia.

În funcție de tipul documentului, legea prevede diferite termene de păstrare pe categorii de documente, unele necesitând păstrarea pe o perioadă îndelungată de timp. Alegând arhivarea electronică a documentelor, legea este respectată fără a vă teme de pagube cauzate de incendii sau inundații. Astfel reduceți riscul de a pierde documente importante și de a suporta consecințe pe care nu le puteți evalua din timp.

Accesați documentele imediat

Prin intermediul unei soluții de arhivare electronică se poate scana și arhiva orice tip de document, fie că discutăm despre documente nestructurate, semistructurate sau structurate că formă, tipărite, scrise de mână sau imagini. Toate documentele sunt disponibile imediat în aplicație, ceea ce înseamnă că nu veți mai pierde timpul cu căutarea informațiilor și a documentelor în mai multe sisteme, locații pe server sau în arhive fizice, permițând personalului să aloce timp și implicare în alte proiecte importante ale companiei.

 

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Cookies Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Setări Cookie-uri
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.
Avem nevoie de acordul Dvs.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul, pentru a oferi funcționalități social media si a analiza traficul. De asemenea, impărtășim informațiile despre experiența de utilizare cu partenerii noștri din social media, publicitate și statistici. Vă rugăm să vă setați preferințele în Setările de cookie-uri și să vizitați Politica de cookies pentru mai multe informații despre cum și de ce sunt folosite pe site-ul nostru.
Setări cookie-uri
Setări cookie-uri
Informații cookie-uri Cookie-uri strict necesare Cookie-uri de funcționalitate Cookie-uri de statistică Cookie-uri de performanță Politica de cookies
Informații cookie-uri
Când vizitezi un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul tău, mai ales sub formă de cookie-uri. Aceste informații ar putea fi despre tine, preferințele tale sau despre dispozitivul tău și sunt folosite pentru a face ca site-ul să funcționeze așa cum te aștepți. De obicei, informațiile nu te identifică direct, dar îți pot oferi o experiență web mai personalizată. Poți alege să nu permiți accesul anumitor tipuri de cookie-uri. Dă clic pe categoria de cookie-uri de mai jos pentru a afla mai multe și pentru a schimba setările noastre prestabilite. Cu toate acestea, trebuie să știi că blocarea cookie-urilor poate influența experiența ta pe site și serviciile pe care le putem oferi.
Cookie-uri strict necesare
Permanent activ
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre. Acestea sunt, de obicei, stabilite numai ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs. care reprezintă o solicitare de servicii, cum ar fi setarea preferințelor de confidențialitate, autentificarea sau completarea formularelor. Puteți seta browserul să va blocheze sau să vă avertizeze despre aceste cookie-uri, dar în acest caz, anumite părți ale site-ului pot să nu funcționeze corespunzător.
Cookie-uri folosite:
XSRF-TOKEN, _session,
Cookie-uri de funcționalitate
Aceste tipuri de cookie-uri ne permit site-ului nostru web să memoreze alegerile pe care le faceți, precum numele dumneavoastră de utilizator, detaliile de autentificare sau preferințele lingvistice și orice personalizare pe care o efectuați pe site-ul nostru web în timpul vizitei.
Cookie-uri folosite:
cookies_preferences
Cookie-uri de statistică
Aceste tipuri de cookie-uri ne lasă să numărăm vizitele și sursa de trafic pentru a putea măsura și îmbunătăți performanța website-ului. Ele ne ajută să aflăm ce pagini sunt cele mai vizitate și cum vizitatorii interacționează cu website-ul. Toate informațiile colectate de aceste cookie-uri sunt agregate și anonime. Dacă nu dorești să accepți aceste tipuri de cookie-uri noi nu o să mai știm că ai vizitat acest website și nu vom mai putea monitoriza performanța.
Cookie-uri folosite:
_fbp _ga, _gid, _gtm,
Cookie-uri de performanță
Aceste tipuri de cookie-uri ne lasă să numărăm vizitele și sursa de trafic pentru a putea măsura și îmbunătăți performanța website-ului. Ele ne ajută să aflăm ce pagini sunt cele mai vizitate și cum vizitatorii interacționează cu website-ul. Toate informațiile colectate de aceste cookie-uri sunt agregate și anonime. Dacă nu dorești să accepți aceste tipuri de cookie-uri noi nu o să mai știm că ai vizitat acest website și nu vom mai putea monitoriza performanța.
Cookie-uri folosite:
_fbp, _ga, _gid, _gtm,