Verificare automată a informațiilor din factură
Pe măsură ce sosesc facturi de la furnizori, modulul le validează cu informațiile acestuia ce se gasesc în câmpurile obligatorii din punct de vedere fiscal și le setează status-ul validării.
În cazul în care factura emisă de cumpărător nu conține informațiile obligatorii, acesta primește automat o notificare din aplicație de tipul „factură primită, dar incompletă – lipsesc datele de identificare fiscală”.
În funcție de politica internă, în procesul de verificare și validare facturi se poate accepta o marjă de eroare de o valoare prestabilită sau de un anumit procent din valoarea totală a facturii. Această toleranță acoperă cazurile în care prețurile din facturi diferă de cele din sistemul contabil din cauza numărului de zecimale: 2, 3 sau 4 zecimale.
Soluția eInvoicing captează, validează, calculează și trimite factura corectă direct la plată, fără a fi nevoie de intervenție din partea resurselor umane sau aprobare, dacă se încadrează în toleranța acceptată și nu conține erori sau informații lipsă. În cazul în care diferențele depistate automat nu se încadrează în valoarea corespunzătoare, furnizorul este notificat automat, acesta primind și o listă cu diferențele identificate de softul eInvoicing, pentru a întreprinde acțiunile de corecție ce se impun.
Detalii eInvoicing – aici >>