Pregătire documente pentru scanare

Pregatirea documentelor pentru scanare presupune mai multe acțiuni premergătoare scanării
Pregatirea documentelor pentru scanare presupune mai multe acțiuni premergătoare scanării, care să asigure integritatea documentelor scanate și acuratețea imaginii preluate, dar și a echipamentelor de scanare care pot fi afectate de documente rupte, îndoite sau care prezintă prinderi metalice.
Primul pas este selecția și aranjarea dosarelor/documentelor ce urmează a fi scanate, în concordanță cu ordinea solicitată de beneficiar. Sistemele de prindere a documentelor – agrafe de hârtie, capse, șine metalice, etc. – sunt îndepărtate în totalitate. Ulterior, se identifică documentele ce prezintă deteriorări și gradul de deteriorare al acestora și se iau măsuri pentru remedierea lor, astfel încât calitatea imaginii documentului original să fie una superioară.
În funcție de gradul de deteriorare identificat în procesul de pregătire al documentelor, se stabilesc modalitățile de scanare și resursele necesare – de timp și de personal, pentru ca proiectul agreat să aiba un termen de finalizare realist.
Detalii Arhivare electronică – aici >>