Marketing transpromoțional

Marketing transpromoțional înseamnă transmiterea de mesaje promoționale personalizate clienților companiilor ce emit și trimit cu frecvență ridicată documente precum facturi, extrase de cont sau informări cu privire la diverse tranzacții.
Ideea de marketing transpromoțional s-a născut odată cu transformarea spațiului gol din documentele tranzacționale în „unealta” de marketing extrem de eficientă din punct de vedere costuri, dar mai ales generatoare de venituri pe de o parte din vânzările produselor către clienții existenți, iar pe de altă parte prin faptul că aceste spații se pot închiria către alte companii. Astfel, dacă o companie care emite documente cu frecvență ridicată decide că nu vrea să folosească spațiul disponibil pentru campanii proprii de marketing, aceste spații pot fi închiriate și folosite în același scop de către companii colaboratoare.
Marketingul transpromoțional face posibilă trimiterea de mesaje diferite de la client la client, în funcție de profilul și stilul de viață al acestuia.
Detalii TransPromo – aici >>