logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Eficiență, cuvântul cheie în managementul contractelor

Eficiență, cuvântul cheie în managementul contractelor
Ritmul alert în care se dezvoltă tehnologia determină apariția unui mod inovativ de organizare și urmărire a contractelor și altor documente conexe acestora.

Companiile au nevoie de o soluție care să poată urmări în timp real parcursul documentelor și să seteze alerte care să notifice departamentele interesate în legătură cu parcursul contractului, timpul petrecut de un departament în procesul de validare, versiunile apărute în urma modificărilor propuse și perioada de expirare.

Document Management este un sistem de management al documentelor care organizează, stochează și administrează baza de date a contractelor și facilitează procesul de luare de deciziilor în timp util. În cadrul aplicației oferim acces rapid și controlat la informație și posibilitatea de a lucra în mod colaborativ pe documente. Păstrând un istoric al versiunilor, eficientizăm modul de lucru prin accesarea documentelor în timp real atât din interiorul, cât și din exteriorul organizației.

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.