De ce să folosești publicitatea de tip Transpromo?
Publicitatea transpromoțională sau “transpromo” se referă la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informări ce se trimit cu frecvență ridicată clienților unei companii.
În ultima perioadă, tot mai multe companii se concentrează pe sporirea vânzărilor și pe reducerea costurilor. Grija pentru menținerea clienților existenți și pentru crearea de produse și servicii personalizate, au dat naștere unei noi strategii de marketing personalizat.
Acest tip de marketing oferă oportunități de creștere a vânzărilor prin oferirea de produse și servicii complementare celor achiziționate deja de clienții companiilor, comunicate într-o singură corespondență, adaptată la nevoia fiecărui client, fără a fi nevoie de o campanie separată de publicitate care ar genera costuri suplimentare. Beneficiile suplimentare ale acestei abordări constau în flexibilitatea de segmentare a publicului țintă și în rata de citire a conținutului mesajului, mult mai mare comparativ cu cea a unui flyer clasic.
Astfel, corespondența transpromo înseamnă de fapt mesaje adaptate la preferințele individuale ale clienților, avantajul acestei abordări văzându-se în cifre, conversia în vânzări fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizată pe o bază de clienți filtrată în prealabil.