logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

De ce recomandăm soluția de management al documentelor?

De ce recomandăm soluția de management al documentelor?
Companiile digitale beneficiază de un avantaj major în situația economică actuală și demonstrează că au reușit să se mobilizeze și să își continue activitatea și de la distanță grație sistemelor integrate de management de documente.

Soluția de management al conținutului permite crearea documentelor din șabloane predefinite și generarea automată a conținutului. Această funcționalitate este foarte utilă în cadrul tuturor departamentelor dintr-o companie pentru că facilitează generarea și managementul contractelor, documentelor adiționale, ofertelor, adeverințelor, cererilor de diferite tipuri și altor documente electronice.

În cadrul soluției, pot fi definite și administrate fluxuri de lucru ce țin de informare, colaborare pe documente, aprobare sau verificare, în funcție de rolurile care sunt definite fiecărui utilizator. Soluția permite regăsirea rapidă a documentelor prin identificarea imediată a acestora după cuvintele cheie utilizate. Astfel, documentele sunt stocate centralizat și se reduce semnificativ timpul pierdut cu regăsirea sau cu refacerea acestora.

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.