De ce recomandăm soluția de management al documentelor?

Companiile digitale beneficiază de un avantaj major în situația economică actuală și demonstrează că au reușit să se mobilizeze și să își continue activitatea și de la distanță grație sistemelor integrate de management de documente.
Soluția de management al conținutului permite crearea documentelor din șabloane predefinite și generarea automată a conținutului. Această funcționalitate este foarte utilă în cadrul tuturor departamentelor dintr-o companie pentru că facilitează generarea și managementul contractelor, documentelor adiționale, ofertelor, adeverințelor, cererilor de diferite tipuri și altor documente electronice.
În cadrul soluției, pot fi definite și administrate fluxuri de lucru ce țin de informare, colaborare pe documente, aprobare sau verificare, în funcție de rolurile care sunt definite fiecărui utilizator. Soluția permite regăsirea rapidă a documentelor prin identificarea imediată a acestora după cuvintele cheie utilizate. Astfel, documentele sunt stocate centralizat și se reduce semnificativ timpul pierdut cu regăsirea sau cu refacerea acestora.