De ce ai nevoie de soluția de Registratură Electronică?
Soluția de registratură electronică este o aplicație flexibilă, ușor de utilizat ce permite înregistrarea tuturor documentelor ce intră sau ies dintr-o companie, indiferent de mediul sau formatul din care provin (fizic, email, fax).
Te-ai săturat de vechiul registru fizic de corespondență? Simți că te pierzi în detalii atunci când încerci să înregistrezi un document? Soluția de registratură electronică este o aplicație flexibilă, ușor de utilizat ce permite înregistrarea tuturor documentelor ce intră sau ies dintr-o companie, indiferent de mediul sau formatul din care provin (fizic, email, fax).
Soluția înlocuiește vechiul registru de intrări ieșiri și creează prin intermediul unei interfețe prietenoase un registru electronic unic în care se regăsesc intrări și ieșiri de documente. Documentelor înregistrate li se alocă un număr unic de înregistrare, iar din registratură poate fi accesat și atașamentul respectiv, într-un format electronic.
În procesul de înregistrare al documentelor, riscul de apariție a erorii umane este ridicat, iar căutarea de informații privind deponentul este anevoioasă, de aceea îți propunem să aloci eficient resursele proprii și să utilizezi soluția de Registratură electronică ce pune accentul pe calitatea și eficiența procesării documentelor.