Cum îmbunătățește registratura electronică activitatea afacerii tale?

Registratura electronică transformă modul de înregistrare și monitorizare a documentelor dintr-o companie.
Dacă în trecut înregistrarea documentelor se făcea în registre fizice, predefinite, cu un număr de coloane prestabilite, astăzi registratura electronică convertește documentele fizice în documente electronice prin intermediul unei aplicații cu o interfață intuitivă ce oferă printre altele posibilitatea atașării în registru a copiei în format .pdf a documentului înregistrat cu opțiunea de vizualizare. Ulterior, aceleiași înregistrări îi pot fi atașate și documente adiționale.
Soluția de registratură electronică vine în întâmpinarea nevoilor companiilor de eficientizare a comunicării informațiilor în interiorul companiei, dar și către extern și exportul datelor înregistrate spre alte aplicații de tipul managementului de documente sau bibliotecii virtuale. Registratura electronică asigură înregistrarea corectă a datelor și crește eficiența personalului, diminuând rata de eroare umană și timpul alocat pentru înregistrarea fiecărui document.