Care sunt principalele etape ale transformării digitale?
Soluțiile de automatizare a documentelor, de recunoaștere OCR și OMR sunt din ce în ce mai performante și volumul de documente crește pe zi ce trece.
Acest lucru ne spune că este momentul să apelăm la soluțiile de automatizare ce accelerează transformarea digitală, de tipul Document Automation sau Management al documentelor.
Îți propunem 5 pași ce trebuie parcurși pentru a începe procesul de transformare digitală al afacerii tale.
1.Asigură-te că ai suportul echipei de management – ca orice proiect complex, transformarea digitală necesită timp, resurse financiare și umane și implică un proces intens de training al angajaților, dar pentru a asigura implementarea cu succes la nivelul întregii companii, trebuie să începi cu echipa de management.
2.Identifică punctele strategice – creează o echipă de experți care să asigure desfășurarea corectă a procesului de transformare digitală.
3.Începe cu pași mici – după ce identifici punctele strategice în care trebuie să aduci îmbunătățiri, începe cu pași mici, de tipul semnării electronice a documentelor, evitarea printării documentelor în curs de aprobare, folosirea fluxurilor de lucru electronice, transmiterea mesajelor de interes general pe email.
4.Introduce treptat noi fluxuri de lucru – fiecare inițiativă nouă de digitalizare se construiește pe bazele inițiativei anterioare.
5.Îmbunătățește capabilitățile de bază ale organizației – pe parcursul derulării planului de transformare digitală, vei implementa tot mai multe schimbări substanțiale la nivelul capabilităților esențiale ale afacerii tale, iar transformarea digitală completă va duce la implementarea unui nou mod de operare.