logo
Despre
Soluții
Servicii
Produse
Discută cu un consultant ZIPPER
RO
RO EN
Despre
Cine suntem Certificări Testimoniale clienți Echipa Cariere
Social Media
Soluții
Servicii
Arhivare electronică Arhivare fizică Arhivare conform legii Centru de date Mailing Distribuție Time Stamp
Produse
Collibri Registratura Mailroom RO e-Factura Fitekin OCS Payments
Media
Noutăți Articole
Contact
Discută cu un consultant ZIPPER
menu
bsz

Aplicabilitatea soluției CDA (Administrarea și Consolidarea datelor și documentelor colaterale)

Aplicabilitatea soluției CDA (Administrarea și Consolidarea datelor și documentelor colaterale)
Soluția CDA este un sistem bazat pe captură de imagini, colectare și validare automată de date din documente considerate principale și documentele colaterale acestora.

Aplicația creează legături automate între aceste tipuri de documente în funcție de datele colectate și de regulile setate la nivel de dosar.

CDA are ca scop crearea unei structuri de date în format electronic, multidimensionale, corecte și complete, bazate pe informațiile conținute de documentele principale (de regulă contracte de orice natură) și de documentele colaterale acestora, aflate de obicei în arhivele fizice ale companiilor.

Astfel, soluția CDA se adresează tuturor instituțiilor financiare sau nefinanciare ce prin specificul activității lor dezvoltă un volum mare de contracte cu clienții, contracte care au la bază o serie de documente justificative de statut social, juridic, locativ sau de venituri.

Detalii Document automation >>

menu
Transformare digitală pentru performanță în lumea reală.
foo-slogan menu
Cine suntem Soluții Servicii Produse
Contact Politica de protecție a datelor Mecanismul de raportare a incalcarilor legii Politica Cookie
Abonează-te la Newsletter
© Zipper Romania. All rights reserved.