7 beneficii majore ale Arhivarii Electronice a documentelor
Arhivarea Electronică este soluția de conversie a documentelor din fondul arhivistic al unei companii în format digital, ce asigură acces rapid și sigur la copia electronică a documentelor.
Soluția de arhivare electronică a documentelor vine în întâmpinarea nevoilor clienților de eficientizare a timpului pierdut cu interogarea arhivei fizice și de optimizare a spațiului prin diminuarea numărului de documente fizice.
Principalele avantaje pe care le oferă soluția de arhivare electronică sunt:
- Accesul rapid și standardizat la date și documente prin implementarea unei interfețe unice, intuitivă și ușor de utilizat;
- Accesul securizat și controlat la documente prin acordarea drepturilor de acces grupurilor de useri desemnați;
- Reducerea timpului de procesare al documentelor prin alocarea unei echipe dedicate, specializată în prelucrarea datelor și documentelor;
- Eliminarea costurilor generate de interogarea arhivei fizice;
- Riscul scăzut de pierdere a documentelor datorită posibilității de indexare a datelor facilitând regăsirea rapidă a documentelor;
- Posibilitatea de a utiliza un document de către mai mulți utilizatori simultan;
- Eficientizarea timpului necesar resurselor umane de consultare a documentelor în procesele proprii.
Noi, în echipa Zipper, suntem preocupați de identificarea necesităților clienților noștri și ne implicăm activ în identificarea acestora pentru a propune soluția optimă. Astfel, analizăm cu atenție nevoile clienților noștri și venim cu cele mai bune soluții adaptate nevoilor lor.