Automatizarea procesarii documentelor de popriri la nivel de peste 370 de sucursale BCR

La inceputul acestui an, Banca Comerciala Romana (BCR) a demarat procesul de implementare a sistemului de automatizare a procesarii documentelor de popriri la nivel de 371 de sucursale de pe teritoriul Romaniei cu o solutie furnizata de Zipper Romania. Solutia asigura extragerea automata a datelor din documente, folosind tehnologiile AI si Machine Learning, ce au la baza algoritmi si reguli de business ce automatizeaza prelucrarea zilnica a peste 4000 de popriri. Documentele sunt preluate, in format fizic, de la peste 800 de Birouri de Executori Judecatoresti si Taxe si Impozite Locale, fiind introduse ulterior in format digital.

Solutia Document Automation genereaza automat raspunsuri catre executori, in functie de actiunea intreprinsa si le trimite in format electronic pe adresele de email. Solutia prezinta si o zona de administrare cu rapoarte pentru: tipologiile de documente referitoare la popriri primite, (infiintare / sistare / suspendare / actualizare poprire / insolventa) volumul de documente in lucru, numarul de documente procesate (infiintate sau nu), nivelul de incarcare al angajatilor etc.

De unde a aparut necesitatea implementarii solutiei Document Automation?

Intr-o perioada in care tehnologia avanseaza rapid si diversitatea datelor din documentele cu care lucram este tot mai complexa, utilizarea unei solutii de automatizare a datelor de tipul Document Automation a devenit o necesitate. Prin automatizarea proceselor de inregistrare a datelor, eficientizam timpul petrecut anterior de angajatii bancii cu introducerea manuala a unui numar considerabil de date, oferindu-le acestora posibilitatea de a se concentra pe alte aspecte mai importante in comunicarea cu clientul si directionand efortul acestora catre operatiuni mai benefice pentru banca si pentru clientii acesteia.

Care sunt avantajele majore ale implementarii solutiei de automatizare?

Solutia de automatizare standardizeaza modul de lucru si eficientizeaza timpul de procesare a popririlor prin extragerea metadatelor cu acuratete si verifica automat datele colectate, eliminand rata aparitiei erorii umane. Document Automation recunoaste automat datele din documente, indiferent de format sau de limba in care sunt emise si extrage datele din dosarele cu pagini multiple, indiferent de locul in care se regasesc acestea in documente.

In ziua de astazi, automatizarea nu mai este doar o tendinta, ci a devenit o necesitate pentru banci deoarece reuseste sa acopere nevoile de sistematizare a modului de prelucrare a documentelor si ofera control total asupra intregului flux de procesare, eliminand riscul pierderii documentelor.
Daca vreti sa aflati mai multe detalii despre Document Automation, accesati eZipper.ro si intrati in legatura cu un reprezentant Zipper.

Socializam si pe: