Zipper recomandă: eBook-ul Registratura electronică
Registratura electronică un „must have” în sectoarele de business cu flux mare de clienți și înregistrări (intrări / ieșiri) electronice / online
Misiunea Zipper este de a optimiza și consolida fluxurile de date și documente, considerând că automatizarea proceselor și trecerea la digitalizare sunt trenduri reale, din ce în ce mai aplicate de majoritatea companiilor. Soluția de registratură electronică sau registratură online optimizează operațiunile zilnice, astfel companiile care o folosesc trec printr-o transformare benefică în activitatea lor.
Zipper și-a îndreptat atenția către dezvoltarea și integrarea soluțiilor software de automatizare. Acestea au ca scop eficientizarea proceselor, creșterea productivității personalului și obținerea unei vederi globale asupra tuturor departamentelor și/sau a liniilor de business, susținând astfel companiile în obiectivele lor să facă economii semnificative de timp, de resurse umane și financiare.
În prezent, marea majoritate a informațiilor dintr-o organizație sunt stocate în documente nestructurate, provenite din diverse surse (înregistrate fizic prin secretariat, înregistrare online / electronică, fax, mobil sau tabletă, etc). Oricare ar fi mediul în care activează, mediul public sau privat, companiile se confruntă cu volume mari de documente recepționate care necesită procesare. Astfel, resursele umane și timpul alocat înregistrării și gestionarii documentelor sunt semnificative într-o companie.
Implementarea unei soluții ce oferă capabilități avansate de procesare automată, cu precizie și costuri mai mici precum registratură electronică, ajută organizațiile să facă transferul către operațiuni digitale eficiente, competitive pe piață și nu în ultimul rând, să-și mențină orientarea către client la un nivel ridicat. Înregistrarea documentelor păstrează toate informațiile necesare despre documentul care urmează să fie procesat (numărul documentului și tipul, cazul, etapa etc.).
Sistemele de gestionare a documentelor folosesc scanerele pentru a face copii digitale fiecărui document. Citirea optică a caracterelor oferă o perspectivă asupra conținutului fiecărei pagini. Din momentul intrării în organizație, versiunea digitală a documentului este stocată și arhivata pentru utilizare ulterioară.
Registratura electronică permite companiilor să clasifice, să valideze și să direcționeze automat datele importante din comunicările scrise ale clienților, cum ar fi reclamații, solicitări, tranzacții sau confirmări diverse.
Vă invitam să descărcați broșura pentru a afla toate recomandările Zipper referitoare la Registratura online.