Solutii eficiente de inregistrare, gestionare si arhivare electronica a documentelor din organizatia dumneavoastra.
Va punem la dispozitie aplicatii cu ajutorul carora puteti inregistra documentele vehiculate in compania dumneavoastra sau sa le organizati, sa le vizualizati, sa le gestionati si sa le alocati pe fluxuri.
EnterpriseScan
O statie de lucru universala, care imbina scanarea inovatoare de tip drop feed cu performanta unui scaner de productie de mare capacitate
Detalii Smart Scanning
Detalii Smart Scanning
Registratura electronica
O aplicatie de inregistrare a documentelor receptionate, provenite din diferite medii şi indiferent de format.
Detalii Registratura electronica
Detalii Registratura electronica
Management de documente
Solutia de administrare a fluxurilor de documente, indiferent de forma şi sursa acestora.
Detalii Management de documente
Detalii Management de documente
Biblioteca virtuala
O aplicatie de organizare si vizualizare a documentelor stocate electronic.
Detalii Biblioteca virtuala
Detalii Biblioteca virtuala
Demo solutii Zipper Docs
Pentru a vedea cum functioneaza aplicatiile noastre de înregistrare şi gestionare a documentelor, te rugam sa completezi formularul corespunzator.Un consultant te va contacta in cel mai scurt timp posibil.
Demo EnterpriseScan
Demo Registratura electronica
Demo Management de documente
Demo Biblioteca virtuala

Ai intrebari legate de optimizarea si automatizarea fluxurilor de date si documente din compania ta?