Document Automation – Implementare cu succes la Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri

Zipper Romania vine in intampinarea nevoilor de automatizare a proceselor recurente de validare a datelor provenite de la banci din cadrul programului “Prima Casa” si implementeaza la Fondul National de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri solutia “Document Automation” conceputa sa accelereze procesul de validare a datelor si de acordare a garantiilor, eliminand erorile umane.

De unde a aparut necesitatea Fondului de Garantare a Creditelor pentru IMM-uri de implementare a solutiei de automatizare a documentelor?

Necesitatea de digitizare si automatizare a fluxurilor interne de lucru din cadrul proceselor operationale dedicate programului “Prima Casa”, derulat prin intermediul a 15 banci finantatoare provine din dorinta de a standardiza modul de lucru si de a imbunatati procesul de acordare a garantiilor. Zipper Romania propune o solutie informatica matura, menita sa imbunatateasca fluxul actual de inregistrare, validare si prelucrare a datelor din dosarele de credit sau de finantare pentru programele active (“Prima Casa”) sau viitoare (“Start-up Nation”), diminunand astfel timpul de raspuns pentru dosarele de credit primite de la banci de la 30 de zile la 24 de ore.

Implementarea solutiei “Document Automation” atinge rezultatul dorit

Solutia de colectare si validare automata a metadatelor, “Document Automation”, utilizeaza tehnologia OCR (Optical Character Recognition) si faciliteaza transferul automat al datelor primite de la partenerii bancari in sistemul informatic al institutiei, diminuand astfel rata de eroare, data de interventia manuala a operatorilor in colectarea datelor necesare analizarii solicitarilor de garantare, dar si timpul necesar solutionarii cererilor de finantare.

Practic, solutia “Document Automation ” extrage si valideaza corectitudinea datelor / metadatelor introduse de banca din dosarul de credit si eficientizeaza comunicarea cu banca partenera in vederea solutionarii neconcordantelor din dosare. Astfel, asigura livrarea in procent de 100% dosare complete si corecte catre Fondul de Garantare in vederea aprobarii acestora. In plus, solutia preia variatiile zilnice de documente si creaza un raport de analiza la nivel de dosar, proiect, banca si la nivel de eroare.

Ca urmare a procesului de automatizare, personalul FNGCIMM primeste erorile in maxim 24 de ore, trateaza neconcordantele cu institutia bancara pentru a le solutiona, reducand astfel timpul de decizie asupra procesului de aprobare. Sunt setate peste 50 de reguli de business care ajuta la extragerea si verificarea corectitudinii datelor din cadrul dosarului, reguli setate la nivel de dosar, document si metadate.

Despre Zipper Romania

Parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei, cu două centre de procesare in România şi Moldova, Zipper acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza fluxurile interne. Soluţiile şi serviciile de prelucrare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie, asigura un suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de prelucrare.

Socializam si pe: