Ce tipuri de documente necesita arhivare conform legii?

Se poate arhiva electronic conform legii orice tip de document, obligativitatea insa se aplica doar documentelor specificate prin lege, cu regim de arhivare pe o perioada fixa de timp, emise exclusiv in regim electronic. Autenticitatea documentelor arhivate se garanteaza prin semnarea documentelor emise exclusiv in format electronic, de catre titularul dreptului de dispozitie asupra documentului, insotite de fisa documentelor arhivate.

Arhivarea electronica conform legii este impusa tipurilor de documente specificate prin lege cu regim de pastrare determinat, pe o perioada fixa de timp, emise exclusiv in regim electronic. Vorbim aici de documente de tipul: contractelor, politelor de asigurari, fluturasilor de salariu, statelor de plata, declaratiilor ANAF, etc.

Documentele care necesita arhivare electronica conform legii sunt cele emise de departamentele de Contabilitate, Resurse Umane, Achizitii, Licitatii, Juridic, pentru toate tipurile de documente cu regim special reglementate de lege.

Socializam si pe: