7 beneficii majore ale Arhivarii Electronice a documentelor

Arhivarea Electronica este solutia de conversie a documentelor din fondul arhivistic al unei companii in format digital, ce asigura acces rapid si sigur la copia electronica a documentelor. Solutia de arhivare electronica a documentelor vine in intampinarea nevoilor clientilor de eficientizare a timpului pierdut cu interogarea arhivei fizice si de optimizare a spatiului prin diminuarea numarului de documente fizice.

Principalele avantaje pe care le ofera solutia de arhivare electronica sunt:

1. Accesul rapid si standardizat la date si documente prin implementarea unei interfete unice, intuitiva si usor de utilizat;

2. Accesul securizat si controlat la documente prin acordarea drepturilor de acces grupurilor de useri desemnati;

3. Reducerea timpului de procesare al documentelor prin alocarea unei echipe dedicate, specializata in prelucrarea datelor si documentelor;

4. Eliminarea costurilor generate de interogarea arhivei fizice;

5. Riscul scazut de pierdere a documentelor datorita posibilitatii de indexare a datelor facilitand regasirea rapida a documentelor;

6. Posibilitatea de a utiliza un document de catre mai multi utilizatori simultan;

7. Eficientizarea timpului necesar resurselor umane de consultare a documentelor in procesele proprii.

Noi, in echipa Zipper, suntem preocupati de identificarea necesitatilor clientilor nostri si ne implicam in identificarea acestora pentru a propune solutia optima. Astfel, analizam cu atentie nevoile clientilor nostri si venim cu cele mai bune solutii adaptate nevoilor lor.

Socializam si pe: