Zipper lanseaza o noua solutie cu aplicabilitate in domeniul bancar

Zipper-Collateral-Data-Assembling

Zipper lanseaza solutia Collateral Data Assembling, dedicata institutiilor financiare, venind in intampinarea nevoilor bancilor de a avea baze de date actualizate, intr-un timp scurt si la un inalt grad de acuratete.

Aplicabilitatea solutiei CDA (Administrarea si Consolidarea datelor si documentelor colaterale)

Actualizarea permanenta a informatiilor din bazele de date ale bancilor este atat o cerinta legislativa, cat si o necesitate generata de nevoia unei vederi de ansamblu asupra portofoliului de dosare de credit.

Resursa umana si infratrsuctura dedicata alocata de institutiile bancare este una importanta.

Solutia Collateral Data Assembling oferita de Zipper vine sa sustina si sa faciliteze eforturile bancilor pe acest segment, oferind procese automatizate, expertiza si calitate garantata in definitivarea acestor operatiuni.

CDA are ca scop crearea unei structuri de date in format electronic, multidimensionale, corecte si complete bazate pe informatiile continute de contractele de credit si de documele colaterale acestora, aflate in arhiva fizica a bancilor.

Dar cum functioneaza CDA?

Platforma care sta la baza aplicatiei CDA, automatizarea documentelor, este un sistem complex bazat pe captura de imagini, colectare si validare automata a datelor din documentele colaterale si creare de legaturi intre acestea la nivel de dosar. Exista posibilitatea de corelare cu date deja existente, obtinute din sistemul informatic al bancii.

Solutia CDA proceseaza documente convertite in format electronic, bazandu-se pe logica dosarului, setata in procesul de analiza. Documentele scanate sunt transmise catre procese automate de OCR (Optical Character Recognition) si extragere metadate relevante pe anumite tipuri de documente. Datele extrase la nivel de dosar sunt validate si exportate intr-o structura multidimensionala catre sistemele bancii.

Desi pare la prima vedere un flux de arhivare electronica, CDA este in fapt un proces complex, cu functionalitati, care permit crearea unor structuri de date la nivel de dosare si tratarea diferitelor tipuri de exceptii (dosar incomplet, metadata care nu respecta regulile setate, etc). Toate aceste functionalitati sunt oferite intr-o solutie stabila dedicata institutiilor bancare, pe o retea interna securizata si auditata, oferind o scalabilitate mare la nivel de documente procesate si utilizatori.

Solutia CDA faciliteaza automatizarea contractelor de credit, respectand toate regulile de securitate, crescand eficienta intregului flux de documente si diminuand foarte mult timpul de lucru.

Zipper dispune de o echipa dedicata cu expertiza in analiza si implementarea solutiei, adaptabila la cerintele clientului.

Despre Zipper

Zipper face parte dintr-un grup de firme cu prezenţă în 5 ţări din Sud-Estul Europei. Cu două centre de procesare în România şi unul în Moldova, la Chişinău. Acoperă nevoile companiilor de a-şi optimiza şi consolida fluxurile de date şi documente, oferind soluţii şi servicii de procesare a datelor şi a documentelor recepţionate, vehiculate sau expediate dintr-o companie.

Soluţiile asigură suport solid pentru reducerea costurilor şi a timpului de procesare a fluxurilor de date şi documente prin cinci linii de business Zipper Flow, Zipper Docs, Zipper Archive, Zipper Secure şi Zipper Direct, care împreună oferă clienţilor 14 soluţii şi servicii.

Pentru mai multe informatii, va invitam sa accesati site-ul ezipper.ro

Descarca articol PDF “Zipper lanseaza o noua solutie cu aplicabilitate in domeniul bancar”

Detalii solutie Document automation >>


Info suplimentare:
Anton Voicu – Communication & Lead Performance Manager
Romania, Bucuresti, Bd. 1 Decembrie 1918 Nr. 1G, sector 3
T: 021 340.46.38 I M: +40749 998 656, anton.voicu@ezipper.ro I eZipper.ro

Socializam si pe: