Validare nota de intrare-receptie (NIR) cu aviz de insotire

Avizul de expeditie este documentul care insoteste marfa in momentul livrarii de la furnizor la cumparator. Prin intermediul aplicatiei eInvoicing, informatiile referitoare la cantitati si preturi din avizul de insotire sunt preluate automat in nota de intrare-receptie. Campurile aferente cantitatilor sunt editabile, astfel ca persoana care efectueaza receptie poate corecta/completa NIR-ul cu cantitatile ce se afla in teren, inainte de emiterea facturii de catre furnizor. In ceea ce priveste preturile, acestea sunt preluate automat din aviz, deci din sistemul furnizorului si nu pot fi modificate, evitand astfel eventuale neconcordante intre preturile din sistemul informatic al celor doua parti.

Totodata, la solicitarea furnizorului sau a cumparatorului, informatiile referitoare la pret pot fi indisponibile celor care completeaza avizul. Avizul in format electronic se trimite automat cumparatorului, ulterior avizul fiind preluat si editat spre a rezulta nota de intrare-receptie, ajunstand cantitatile in conformitate cu marfa primita.

Nota de intrare-receptie este emisa de catre cumparator in urma primirii si receptionarii marfurilor si se completeaza automat in baza avizului de insotire a marfurilor primit in format electronic, coreland cantitatile primite cu cele inscrise in avizul de expeditie.

In plus, sistemul identifica avizele din aplicatia de eInvoicing pentru care nu s-au emis inca NIR-urile aferente, in timpul prestabilit si notifica furnizorul si cumparatorul cu statusul validarii, de exemplu aviz fara NIR.

Detalii eInvoicing – aici >>

 

Socializam si pe: